Why this blog?

M-am ofticat rau de tot cu o luna in urma cand am intrat intr-o librarie sa cumpar un ghid turistic despre Regiunea toscana. Nu mi-a venit sa cred .... o carte ilustrata cu sute de poze si cateva randuri 60 lei!? Mai scump decat biletul de avion dus-intors.
Si ca tot romanu` am inceput sa caut informatii pe net. Ce am gasit? Multe pagini cu multe descrieri istorice .... mute obiective de vizitat dar nici un pret. Dupa multe tentative esuate de a-mi face un plan am ajuns in ultima seara pe softpedia forum. Acesta m-a ajutat intr-o oarecare masura, dar nu suficient; 86 de pagni despre Italia, cat e informatie si cat e `balareala`? Mi-am pierdut aproape toata noaptea citind pagina cu pagina extragand preturi la autobuze, la tren, la obiective turistice, orare, itinerarii.
Fiecare dintre noi avem povestea noastra, parerea noastra, detinem informatii pe care altii le cauta zile in sir si cautam informatii pe care alii le au. Asadar desi nu detin calitati in a scrie povesti fascinante .... am facut acest blog unde va invit sa va scrieti povestile sau sa ne dati informatii exacte despre tarile prin care ati fost (preturi, harti, restaurante, cazare, obiective,pareri, orice!) Acceptam completari la orice postare .... important e informatia sa fie valida!
Fiecare dintre voi puteti copia informatia .... o printati ... si gata ghidul! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu