17. Download gratuit ghid turistic cu VENETIA

Oh Venetia! Nu stiu de ce credeam ca veti vota pentru Roma. Dar ma bucur fiindca stiu ca multi dintre voi veti ajunge in Venetia si va veti folosi de ghid.
Acum dupa atatea excursii in Italia si atatea locuri pe care le-am vazut nu pot sa spun ca mai sunt multe la care visez din aceasta tara. Dar cu siguranta dintre cele ramase Venetia este in capul listei.
Nu acum, nici in urmatorii ani .... candva ... peste ani cand imi va fi dor de Italia, cand imi va fi dor de atmosfera din piatete, de oameni zambitori cu pielea frumos bronzata, cand voi muri de dorul unei gelaterii cu zeci de sortimente ( deja mi-e dor ) cand voi simti nevoia ca trebuie sa ma relaxez si sa am destui bani ca sa nu trebuiasca sa ma retin la ceva. Atunci voi merge in Venetia.




DOWNLOAD GHID VENETIA format PDF ---> CLICK AICI -----------------------------------------------------------------

DOWNLODEAZA MAI MULTE ---> GHIDURI TURISTICE 

CITESTE ARTICOLELE DESPRE --> VACANTA IN ITALIA


Thanks for visiting,

Urmareste-ma pe Facebook Click Aici! /Mersi 

 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu