Cu ochii pe ferestrele din Genova [foto-eseu]

I`m back. Din pacate nu am apucat sa va raspund la comentarii, nici sa pun postari, am si ceva probleme cu blogul fiindca nu mi-a postat ceea ce planificasem. Oricum important e ca am ajuns cu bine acasa, iar postarile nu s-au pierdut asa ca le voi publica zilele astea.

Pentru astazi am un articol special, de tip eseu, cu ferestrele din Genova. V-am povestit despre cat de impresionata am ramas cand am vazut orasul si azi veti vedea si de ce.






Articolul impreuna cu restul pozelor le gasiti pe Viajoa.ro


Thanks for visiting,

Citeste aici mai multe articole despre Italia (click)


Daca v-a placut acest articol dati Like si Share pe pagina de Facebook : Click Here!





Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!




0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Jurnale de calatorie