Azi Grecia Corfu 100 euro(drum+cazare)

Pe Grecia e greu sa faci o excursie pe cont propriu care sa aiba preturi mai mici decat agentiile de turism! Mai ales in zona insulara: Creta/Corfu!
Am gasit astazi o oferta buna pe Corfu si ma-m gandit sa nu o tin pentru mine:

Oferta suna asa:

Transport: cu autocarul
Cazare: 6 nopti in Aparthotel Macedonia 2*+ (este situat in partea nord-vestica a Insulei Corfu in Sidari)
Facilitati camere: TV, minibucatarie complet utilata, baie cu dus, prosoape, frigider, balcon sau terasa, aer conditionat, si seif.
Pagina web: www.macedoniaapartments.gr

Plecare din Bucuresti la ora 19:00

Pret: plecare 12.05 - 445 lei/ persoana/ sejur 6 nopti + transport autocar
         plecare 30.05 - 30 euro + 395 lei/ persoana/ sejur 6 nopti + transport autocar


Mai multe detalii puteti citi aici

Insula Corfu in imagini 






All pictures by bazylek100


Thanks for visiting,
Daca v-a placut acest articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

12 comentarii:

  1. Cand aud de Corfu, gandul imi zboara spre Laguna Albastra...un loc unde e musai sa ajung intr-o buna zi. :) Pare foarte convenabila oferta gasita de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Nice! Pe Grecia tot sunt oferte, doar ca de obicei preturile bune sunt pe last minute! Asta iti lasa totusi timp sa te gandesti pana pe 30 mai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu suna deloc rau, chiar ma gandeam zilele astea la ceva usor, de vara: Corfu si Creta

    RăspundețiȘtergere
  4. Nicky si eu ma tot gandesc la Grecia de ani de zile, si tot nu ii vine randul! Sper sa fac pasul cel mare anul acesta sau anul viitor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am fost in Corfu cu Europa Travel. La Acharavi, insa am vizitat toata insula si inslele dimprejur Paxos si Antipaxos. Vila Maria se chema vila unde am stat, unde serveam masa intr-o gradina de lamai care ne atarnau deasupra capului. Proprietareasa se numea Lula. Foarte de treaba.

    @Nice: la Laguna albastra ajugi cu o excursie de croaziera. asl nu poate trage la mal, insa se sare si se innoat. Apa este intr-adevarde o claritate magbnifica si den albastru pur. Vedeam aricii de mare pe stnci in aa la o adancime de 2 metri. Am o amintire frumoasa de la laguna. Dupa ce am innotat pana la mal, m-am intins pe pietrisul marunt cu ochii inchisi, iar cand venea valul toate pietricele se loveau intre ele si creeau o melodie magnifica!

    RăspundețiȘtergere
  6. niste preturi imbatabile! cred ca bate litoralul romanesc la fund!
    Plus ca ce au ei la 2 stele la noi nu gasesti uneori nici la 3

    RăspundețiȘtergere
  7. Raphaelly multumim de detalii!

    Pato am publicat de curand un post si cu litoralul romanesc, preturile sunt de 200-300 ron/sejur, poti citi in
    Curpins:Sejur litoral romanesc incepand cu 155 ron(5 zile)

    Faza e ca atunci cand vine vb de peisaje, servicii etc, Grecii ne bat!

    RăspundețiȘtergere
  8. niste tarife excelente! chiar se merita fiindca bate la fund ce se intampla pe litoralul romanesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Raphaelly multumim de detalii :)

    Pato sa stii ca in Romania preturile sunt de la 155 ron/5 nopti pe litoral, deci e chiar ieftin. Am scris un post uita-te in Cuprins care chiar asa se numeste.
    Problema e ca la partea de calitate, servicii, peisaje, civilizatie, Grecii ne bat! Preturile le avem si noi ....

    RăspundețiȘtergere
  10. Vara trecuta am fost si eu in Corfu, in Agios Georgios, NV insulei. SUPERB peisaj, oameni, apa, tot.
    Oferta prezentata de tine e tare buna, dar probabil si din cauza ca este in luna mai, noi am fost in august si ne-a costat 450 euro/2 persoane (transport masina proprie impartit la 4 + cazare la trei stele cu mic dejun, nu a fost lux, dar a fost bine). Normal ca am cheltuit mult mai mult pe mancare, suveniruri si alte atractii, caci asta este, grecii te atrag cu de toate, nu poti rezista. Oricum a fost ieftin si foarte frumos...

    RăspundețiȘtergere
  11. 225 eu de persoana tot nu e asa mult. Oferte buna sunt tot timpul pe Grecia, voi mai posta cand voi vedea una. E drept ca in mai iunie si septembrie totdeauna se intrec in oferte, iar iulie si august sunt perioade de varf! asa e peste tot, dar eu una nu m-as duce atunci!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sincer nici eu nu tin sa merg in concediu in iulie-august, dar jumatatea mea :) atunci are liber, de ani de zile le da concediu atunci si nu prea am de ales. Aș merge după 25 august caci de pe atunci la Cluj vine toamna si ma deprima rau, insa nu am ce face. Si anul acesta tot la inceput de august mergem și tot din cauza de concediu. Asta este, decât deloc, nu?

    RăspundețiȘtergere