Film Shanghai Kiss (2007) - pt prima oara in China

Saptamana 46
Shanghai Kiss (2007)



Shanghai Kiss e povestea unui chinezo-american (Liam) care se indragosteste de o adolescenta( Anna) cu care petrece foarte mult timp ca si prieteni. In ziua in care afla despre casa ce a primit-o ca mostenire de la o matusa, in Shanghai, i-a primul avion cu gandul sa vanda casa insa acolo intalneste o femeie si se implica intr-o relatie din dorinta de a fugi de sentimentele ce le are pentru  tanara Anna din America! Se muta cu totul la Shangai si incearca sa descopere orasul, sa se acomodeze, sa se integreze! Dupa ceva timp isi da seama ca nu e asa usor ...

Filmul e unul usurel, de weekend! E un film pozitiv, ce sa iti lumineze ziua! 

  • Mi-a placut cum s-a evidentat problema chinezilor imgranti in USA care nu sunt nici americani nici chinezi! In America pentru totdeauna va fi un chinez in timp ce in China nu cunoaste limba chineza, nu stie arte martiale si nu se identifica cu un chinez :)
  • Mi-a placut Shanghaiul si modul in care a vazut Liam orasul! Si eu l-am vazut pentru prima data si trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam la atatia zgarie nori! 
  • Mi-a placut casa in care locuia Liam si cartierul! Mi-a amintit de cartea Joy si modul in care imi imaginam eu casele chinezesti din Marele Oras! Nu am fost atat de departe de realitate
  • Si nu in ultimul rand mi-a placut la nebunie de Liam Ken Leung! Ce chinez frumos!!! :)

Filmul a primit 6.8 pe IMDB! E o nota corecta! 





Thanks for visiting,
                      
                 Click aici pentru a vedea mai multe: FILME CU CALATORII

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

5 comentarii:

  1. Ahhh! m-ai lasat cu o curiozitate nesatisfacuta: se intoarce sau nu la Anna? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Legatura dntre cei doi pare plina de pasiune :)

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuie sa il vad pentru ca si eu am citit Visul lui Joy si mi-a placut super mult :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu imi doresc sa-l vad de ceva timp insa nu l-am gasit :( Nu stiu daca nota e una corecta insa povestea dintre ei mi se pare frumoasa.

    RăspundețiȘtergere