De ce merita sa mergi in Venetia-momente de maxima fericire

Venetia este orasul care nu se masoara in locuri vazute ci in momente de fericire! Pana sa ajung aici nu puteam intelege care-i treaba cu Venetia. De ce toata lumea vrea in Venetia? De ce merita sa dai atatia bani pe Venetia? Bine bine, te plimbi o zi, vezi canalele, Piata San Marco, gondolele, marea, apusul, si apoi? Iei la rand muzeele si Galeriile de arta? Asta imi suna a activitate contra plictiselii nicidecum obiective de neratat in Venetia. Ba mai mult imi trecuse prin cap sa mergem o zi intr-un day trip in Parma si Verona. Sincer eram trista rau inainte sa plec fiindca chiar nu gasisem nimic pentru care sa zic ca-mi salta inima in piept de fericire si nerabdare ca ajung in Venetia! doar ideea de vacanta alaturi de sotul meu. Dar asta se putea consuma in orice alt oras din lume. Si am ajuns in Venetia ... exact acum 1 an ...


Si m-am intors din Venetia si am inteles! Nu stiu cum e pentru altii, dar pentru mine Venetia e orasul pe care pot sa-l masor in momente de fericire! Orasul in care obiectivele turistice chiar n-au contat! Si cu toate ca am stat 3 zile va spun cu mana pe inima ca as mai fi stat minim 5! Pentru starea de bine! Pentru cartierele care nu am ajuns sa le vad! Pentru insula cimitir San Michele! Pentru a ma plimba pe alei din zi pana in noapte! Pentru a reusi sa fac acele day trip-uri! Si nu m-as fi plictisit! Garantat!


*Venetia a insemnat pentru mine stare de bine! vacanta aceea fara plan si fara program. Sa te scoli cand vrei. Sa nu-ti bati capul ca pierzi avionul sau trenul sau metroul. Sa nu te uiti ca dincolo pizza era cu 3 euro mai putin! Vacanta in care am putut lenevi pe unde am simtit ca imi place fara sa am mustrari de constiinta! Si unde am reusit sa ma bucur la maxim de tot ce-am vazut si-am facut:



*Au fost momente de maxima fericire alaturi de sotul meu! Imi doream sa ajungem impreuna in Venetia si cred ca a fost o presimtire! Ca va fi totul perfect! si ne vom bucura de fiecare clipa petrecuta impreuna!


*Gustul bun al spritz-ului! Cine s-ar fi gandit ca o sa-mi placa bautura asta?
Si cine s-ar fi gandit ca spritz-ul are culoarea de un portocliu intens? Si ca o sa-mi  placa! Am luat si rereta: - 1/3 de Campari  + 1/3 de Prosecco + 1/3apa minerala carbogazoasa :)




*Au fost clipe in care m-am simtit in carti de poveste! Cu printi, printese si masti pentru bal! Mi-au placut la nebunie mastile venetiene! Acele opere de arta lucrate cu mana de om! Doamne cata imaginatie si cat efort pentru o singura noapte, un singur bal, o singura masca! trebuie neaparat sa revin intr-o zi la Carnavalul din Venetia!

*Si regasirea unui prieten vechi! Da am un prieten ce locuieste pe o insula din Venetia si m-am bucurat foarte mult sa il vad! In ultimii 5 ani ne-am vazut o data! Iar a doua oara s-a intamplat sa fie in Venetia!


*A trecut fix 2 ani de cand am fost la mare! Iubesc marea si nu are nici o legatura cu anotimpul in care o vad! Si daca pot sau nu sa ma arunc in apele ei! Acum 2 ani vedeam surfuri pe valurile din Essouira iar anul trecut eram pe mare colindand insulele din Venetia! In timp ce priveam in zare faleza, casutele aliniate, colorate ale Venetiei, Biserica Santa Salute, Canal Grande si un apus cu culori magice mi-am zis pentru nu stiu cata oara: Cat de norocoasa pot sa fiu!


*Cand am stat la terasa si mi s-a explicat cum se fac pastele italiene! cand am primit retete de sosuri autentice pentru paste! cand am pus intrebari si am primit raspunsuri! De la un expert! Fiindca se face ca prietenul de care va ziceam cu 2 randuri mai in sus e bucatar intr-un restaurant italian specializat pe paste!


*Surpriza unui imens vas de croaziera! Cel mai mare ce l-am vazut in viata mea. Cand a trecut pe langa noi, pe mare, m-am simtit o furnica/ ba nu un pestisor, iar oamenii de pe vas care erau atat de aproape de noi, pareau atat de mici incat nu stiam daca am halucinatii sau nu mai vad bine. Iar cand a ancorat in port, a acoperit totul, nu mai vedeam casele, oamenii, nimic. Poza nu e facuta cu zoom, atat de aproape eram de vapor si atat de mici se vedeau oamenii!


*Dimineti in care m-am bucurat ca am ajuns pe o plaja pustie! Cand m-am scufundat cu picioarele in nisip si a fost atat de bine! Cand am cautat scoici pentru pestisorii mei din acvariu! Toata gama de culori de la alb ca laptele pana la roz si verde smarald! 



Micile bucurii si surprize ale vietii! 
Astea numesc eu momente de fericire!
Da, azi mi s-a facut dor de Venetia 
Si m-am scufundat de tot in folderul cu poze

😍 Apreciez comentariile voastre pe blog  😍

» Urmeaza sa calatoresti in Venetia? Citeste tot jurnalul meu de calatorie 




Mai multe ponturi bune cititi aici >>> ARHIVA VACANTE IEFTINE

Urmareste vacantele ieftine ->>> Aboneaza-te prin E-mail
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol dati un Like pe pagina de Facebook, iar daca vreti sa cititi toate postarile accesati Cuprinsul blogului (click)!

13 comentarii:

  1. Un sentiment asemanator mi-a transmis mie Dubrovnik-ul. Un oras cu multe influente venetiene... Dar nu neaparat de asta, ci pentru ca acolo chiar m-am simtit fericita, am savurat la maxim atmosfera tipica de vacanta. Si tot o stare de beatitudine mi-a transmit si Trogirul... Ador astfel de orase, care ne pot influenta starea de spirit. Orase de care ne vom aduce mereu aminte cu emotie... Si de care nu ne putem satura niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoas articolul, mie una mi-a transmis starea pe care ai simtit-o tu acolo si ma atrage din ce in ce mai mult ideea de a vizita Venetia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim1:13 p.m.

    Superb! Am simtit totul prin cuvintele si pozele tale.Sa nu iuti aceste trairi atunci cand intampini ceva greutati in viata.Ele iti dau puterea de a merge mai departe !

    Ne mai scriem:)
    Little

    RăspundețiȘtergere
  4. Venetia este intradevar frumoasa si ma leaga amintiri foarte dragi, acolo am sarbatorit zece ani de cand am ales sa-mi impart viata cu Vlad. Venetia va fi intotdeauna un loc special pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acolo inca n-am ajuns, dar pe viitor cu siguranta voi bifa si aceasta destinatie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Venetia e un loc de poveste! si eu am fost anul trecut 5 zile si m-a fascinat mai mult decat orice alt oras vizitat. Am stat la un hotel in Mogliano Veneto , iar de acolo faceam naveta zilnic cu trenul pana in minunata gara Santa Lucia din Venetia (20 minute). Parca a fost ieri....

    RăspundețiȘtergere
  7. Alice, m-ai facut si pe mine sa-mi fie dor. Eu am petrecut o singura zi in Venezia si m-am indragostit. Sper din suflet ca, intr-o buna zi, sa ajung din nou in acest oras minunat si sa petrec mai mult timp aici, sa ma pot bucura mai mult de el, sa ii las farmecul sa ma cuprinda.

    RăspundețiȘtergere
  8. Oh cum s-a strecurat in suflet postarea asta, felul cum ai vorbit de un loc in care imi doresc din tot sufletul sa ajung. Mi-am imaginat revederea in fel si chip, nu are cum sa ma dezamageasca.
    Pastee !! in seara asta am pregatit cu dovlecei si sunca, nu dupa reteta, dar stiu cum e sa ti se impartaseasca secrete pretioase.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, este un oras frumos, un oras deosebit, unic. Iar cand mergi acolo cu persoana iubita, sunt sigura ca este si romantic. Imi plac genul asta de vacante, cum ati avut voi, linistite, sa te trezesti cand vrei, sa te plimbi in tihna, fara sa alergi...Mi se par cele mai minunate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, merita sa mergi,pana nu se scufunda de tot :))
    Frumoase poze!

    RăspundețiȘtergere
  11. orasul acesta e inca un magnet pt mine, nu stiu daca voi reusi sa-l vad anul acesta, a mai ramas tare putin timp bun de explorat, dar sper ca voi mai putea anul viitor. superba amintirile tale, m-au umplut de bucurie! multi ani fericiti impreuna va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoase pozele. Venetia este un oras de vis, usor diferit pentru ca este in nordul Italiei...Pacat ca se organizeaza carnavalul in ianuarie, februarie cand este destul de rece iar apa da o senzatie...

    RăspundețiȘtergere
  13. Oameni buni, atat va zic... strangeti banuti si mergeti in Venetia ca este un loc fabulos... doar o zi am petrecut aici dar a fost cea mai frumoasa zi din viata mea. Acest loc e fericire in forma pura. De vis! Sper din tot sufletul sa mai ajung sa ating fericirea :)

    RăspundețiȘtergere