Mos Nicolae v-a lasat la mine un Concurs

Putina pauza la jurnalul londonez fiindca azi am primit de la Mos Nicolae o nuia pe care era un anunt important: PARTICIPA SI TU LA CONCURS. Deschid biletul, vad despre ce e vorba si mi se pare interesant. Insa nu pentru mine fiindca eu nu practic sporturi de iarna. :(  Am stat si m-am gandit, m-am razgandit si apoi am decis sa il dau mai departe. Concursul e organizat de Echipa Calatoresc.ro  si e intitulat "La schi pe partiile din Europa".

In prima perioada a iernii (4 decembrie - 18 ianuarie) vor scrie o serie de articole pentru pasionatii de schi si snowboard care sunt bine de urmarit daca aveti in plan iarna asta o iesire la munte. Articolele vor fi despre statiunile montane si schi in Austria (Innsbruck – Igls - Salzburg – Flauchau – Fuschlsee hof Bei - Salzburg – Abtenau - Matterhorn Ski Paradise)  Italia ( Trentino)  staÈ›iunile din România (Predeal - Poiana Brasov - Predeal), ElveÈ›ia, FranÈ›a (Les DeuxAlpes - Les Orres ) Bulgaria (Bansko)  Slovacia ( Smokovec).

Si acum sa va povestesc despre Concurs

In aceeasi perioada ( 4 dec - 18 ianuarie) are loc si concursul in cadrul caruia puteti castiga echipament sportiv in valoare de 4000 ron!

concurs-ski-iarna

  • Premiul 1 consta intr-o pereche profesionala de ochelari pentru schi si snowboard - Ochelarii Adidas ID2 Pro in valoare de 900 ron
  • Premiul 2 este un Rucsac En Thule pentru pasionatii de drumetii in valoare de 500 ron
  • Premiul 3 este o baterie PowerTube cu care puteti incarca oriunde va aflati smatphone-ul sau ipad-ul!

O serie de premii speciale:

  • 1 voucher cu -50% pentru lanÈ›uri antiderapante (numai pentru autoturisme si SUV-uri)
  • 2 vouchere de 200 LEI pentru inchirierea unui portbagaj
  • 20 tricouri pentru primii 20 participanÈ›i
  • 10 tricouri pentru review-urile cele mai relevante

Premiile sunt atractive pentru toti calatorii, nu doar pentru cei care practica sporturi de iarna!
Ce trebuie sa faceti pentru a castiga? Un like, un Share si sa scrieti un Review despre una din partiile din Europa pe care ati schiat!

Participa aici ---> CONCURS PARTIILE EUROPEI

Thanks for visiting,
 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

5 comentarii:

  1. Un concurs foarte interesant! Sunt sigura ca multi se vor inscrie intrucat intr-adevar premiile sunt atractive! Felicitari pentru organizarea lui, Alice!

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi mergem in fiecare iarna la Straja.
    Astept sotia sa ne inscriem, ea se pricepe la redactari literare

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh iar mi-am amintit de Straja si pare asa de rau... dar cred ca toate se intampla cu un scop pana la urma.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim4:30 p.m.

    Aliceeeeeee te rog scrie-mi ceva despre Kopaonik din fosta Iugoslavie.Copiii mei vor sa mearga la ski acolo si nu stiu mare lucru .Sarbatori fericite, pupici lu" ala micu" ,Monica Ciurea

    RăspundețiȘtergere