Barcelona aproape Live - senzatii unice pe plaja Barceloneta

Am ajuns din nou in Barcelona. Va scriu de pe plaja, notez scurte idei pe telefon pentru a putea transmite senzatii reale de pe plaja Barceloneta! Am invatat ca dupa 4 zile de vacanta full se pierd in timp atat de multe senzatii, trairi, ganduri incat e bine sa scrii la fata locului, atat pentru cititori cat si ca protectie a amintirilor tale! Da, eram si sunt de parere, ca dintr-o vacanta trebuie sa-ti amintesti esentialul si ca ce se uita,  nu a fost suficient de memorabil, dar cred si ca sertarul cu amintiri are o limita si daca traiesti o viata plina, agitata, mintea ta face mereu loc noilor evenimente si uita altele care erau poate la fel de interesante! Asa ca in dorinta de a stoca tot, fiecare minut petrecut aici, fiecare briza a marii, fiecare nisip prelins printre degete m-am gandit sa va scriu!

plaja-barceloneta-spania

Am gasit Barcelona la fel de plina de viata, oamenii la fel de rebeli si non conformisti si-am zambit instinctiv prima data cand mi-au spus "HOLA" fiindca stiam, ca asa va incepe aventura spaniola. S-a intamplat in aeroport, mai exact in  gara din aeroport unde NU poti lua bilet cu bancnote de 50 de euro. Era ultimul tren (la 12 noaptea) si nimeni nu avea sa imi schimbe, asa ca am abordat controlorul care foarte dragut mi-a dat un bilet gratis pana in oras, desi putea sa ma trimita in statia de autobuz sa iau un NightBus unde plateam la sofer. Si ca nu cumva sa ajung intr-o tara fara peripetii, avand tot banconta de 50 de euro nu mi-am putut lua nici bilet la metro, asa ca o data ajunsa in Passaig de Gracia am urcat sa schimb la McDonald si pe cand m-am intors se inchisese metroul! Drept urmare am umblat mai bine de o ora pe jos, noaptea, tragand trollerul dupa mine, descifrand harta ca sa ajung la Hotel! Partea buna a fost ca acasa ma astepta toata lumea cu mancare buna si Cola rece fiindca Spania fierbea de caldura si in mijlocul noptii, iar Apartamentul pe care il inchiriasem (>>>Apartament Lux Barcelona) chiar fusese de Lux! Curat, mare si un pat imens cum n-am mai vazut in viata mea (cu atat mai putin la Hotel). Voi reveni cu un articol detailat zilele viitoare!

A doua zi m-am trezit visand  la mare. Cred ca cea mai mare bucurie la gandul de a ma intoarce in Barcelona a fost ca voi putea bea o sangria rece cu vedere la mare, ca ma voi plimba prin nisip, vis care nu am reusit sa-l implinesc in vacanta trecuta.

Am intrat in port iesind din centrul istoric, dintre stradute inguste, inalte si brusc am vazut marea! Stiti cat de mult iubesc marea si doar ce mi-am dat seama cat de dor mi-a fost de ea! Dar pana sa ajung pe plaja ne plimbam pe faleza moderna si nu pot sa ma gandesc la proverbul "If you can't make it, fake it"! And they fake it really good! Cred ca nici o tara nu a reusit un fals atat de real precum plaja artificiala din Barcelona, plaja care pana nu demult a fost un simplu port pescaresc iar in 1992 pentru Jocurile Olimpice zona a fost transformata intr-una din cele mai moderne faleze, iar plajele au ajuns in top PLAJE URBANE! 

faleza-barcelona

- Traversand faleza m-am gandit cat de norocosi sunt cei care locuiesc in apartamentele cu vedere la mare.

Barcelona-faleza-indragostiti

- Ce frumos trebuie sa fie sa ai o faleza la dispozitie, sa poti sa iesi la alergat, cu bicicleta, skate-ul sau rolele. Am si vazut familii cu copii, tineri indragostiti, oameni in varsta pe role!

-Brusc m-am gandit ca Barcelona ar putea fi orasul ideal pentru mine, in care mi-ar placea sa ma mut daca nu ar fi atata de cald. Ma topesc pur si simplu si e deabia mai!

faleza-barcelona-spania

-Noroc ca sunt destule terase la care sa bei o bere, un suc, un cocktail sau o sangria rece! Treaba pe care am si facut-o de cum am ajuns pe plaja.

terasa-barcelona

terasa-barceloneta

-Am fost surprinsa sa vad ca plaja era plina de oameni chiar daca apa e inca prea rece! Se filmau reclame si vidioclipuri, atmosfera era chill pentru o zi oarecare din timpul saptamanii. Se poarta topless,  si din cate am inteles este o plaja de nudisti fix in mijloc, aviz sa nu va socati :).

plaja-barceloneta

plaja-barceloneta

bicicleta-barcelona

-Ne-am plimbat pe malul marii, prin nisipul fin si fierbinte, dar si pe faleza! Multi artisti amatori fac sculpturi in nisip, unele chiar reusite!

statui-nisip-barcelona

-Ne-am pozat la "The Cubes" opera de arta, simbol al plajei Barceloneta!

the-cubes-barcelona

-Plimbandu-ne mai la nord am descoperit o sirena iesita din mare. Pe bune :)

sirena-barcelona

-Ne-am intors sa luam Telecabina, pentru care am asteptat 2 ore la coada. 1 dus costa 10 euro! Pot spune ca a meritat pentru senzatie dar mai ales pentru peisajele de ansamblu cu plaja, cu portul, cu Barcelona!

barcelona-faleza-spania

plaja-nisip-barcelona

telecabina-peisaje-barcelona
telecabina-vapor-barcelona

port-yacht-barcelona

mare-faleza-spania-barcelona-port

Citeste aici mai multe articole despre-->  BARCELONA

Propuneti mai departe: Dati si voi un Like si un share/Mersi Click Here!
 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)
-

5 comentarii:

  1. Am savurat vizita ta pe faleza cu o inghetata si un suc rece in fata.Daca nu putem fi acolo, macar sa visam, nu?
    O sangria delicioasa la o terasa si o plimbare cu telecabina ma tenteaza cel mai mult in aceste clipe.
    Sunt curioasa care va fi urmatoarea destinatie. Stii tu de ce. :D
    Have fun in continuare, Alice, excelenta initiativa cu jurnalul live. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat! Citind impresiile tale, brusc mi s-a făcut dor de Barcelona. Nu voi ajunge nici vara asta acolo şi zău că salivez după o sangria. :)
    Vacanţa plăcută îţi doresc! Aştept cu sufletul la gură şi următoarele poveşti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita! Sper sa ajungi cat de repede, e agitatie, e caldura dar e foarte frumos!

      Ștergere
  3. Alice, retraiesc alaturi de tine locurile comune pe unde m-am plimbat ...am fost in Barcelona acum 3 ani si am un dor nebun sa ma intorc. Ador peisajul, atmosfera dar mai ales faptul ca pot vorbi cu ei in spaniola lor....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si mie imi place Barcelona si Spania in general fiindca pot vorbi spaniola si o inteleg! Altfel te amesteci printre localnici cand vorbesti limba!

      Ștergere