Impresii Hotel Capitol - legenda vie a Bucurestiului cu peste 100 de ani de istorie

Am inceput vacanta cu o scurta incursiune in Bucuresti. In sfarsit dupa 2 ani de pregatiri, am ajuns sa vad capitala prin filtru turistic. Trei zile pe care le-am petrecut ca un calator si am incercat sa descopar frumusetea Bucurestiului intr-un mod unic, de aceea am ales un hotel de poveste, unul din cele 3 hoteluri emblematice pentru Bucuresti (Hotel Capitol, Hotel du Bulevard si Hotel Capsa) care au scris istorie si care in zilele lor de glorie au fost sufletul topografic si moral al orasului.

hotel-capitol-aliceee

Hotel Capitol e situat pe Calea Victoriei  NR. 29, bulevardul central al orasului, care dateaza din 1600, de-a lungul careia se afla unele dintre cele mai aratoase case boieresti, magazine de lux, hoteluri, pravalii, edificii politice impunatoare dar si cateva obiective turistice ce merita vazute:  Muzeul National de istorie (unde se afla Tezaurul National), Muzeul National de arta (Palatul Regal), Muzeul Ceramicii si a sticlei (in Palatul Stirbei), Muzeul George Enescu (in Palatul Cantacuzino), Ateneul Roman, Teatrul Odeon si Pasajul Macca-Villacrosse. Insa mie cel mai mult mi-a placut ca era la doi pasi de centrul istoric si strada Lipscani pe care m-am plimbat in fiecare zi.

Hotel-Capitol-Bucuresti-review

Hotel Capitol, un hotel de poveste
Dupa cum am spus si mai sus, am ales hotelul fiindca mi-am dorit o experienta autentica. Hotel Capitol a fost deschis in 1901 fiind o legenda vie a Bucurestiului, un loc de intalnire a generatiei trecute, bunicii si strabunicii nostri, dar si multi clienti de vaza (artisti si literati, importanti oameni politici, scriitori, actori, gazetisti, pictori) care in anii lor de glorie frecventau Cafe Royal de la parterul Hotelului, o cafenea selecta simbol al "Micului Paris" in care doamnele coborau din trasuri in blanurile lor lungi, iar domnii la costum savurau aroma cafelei ce se impletea cu parfumul tigarilor de foi.
Azi cu toate ca hotelul respira prin toti porii istorie, indeplineste toate cerintele unui calator modern. Am ajuns la Hotel Capitol la ora 4 dimineata si-mi faceam probleme ca nu sunt imbracata adecvat si arat prea obosita dupa un drum lung, de 10 ore, pentru un hotel atat de select, de formal.

Hotel-Capitol-Bucuresti-receptie

Insa o data ce am trecut pragul hotelului am gasit o atmosfera relaxanta, personal prietenos (un receptioner tanar si simpatic) care m-a condus in camera mea recent renovata, foarte moderna, de la etajul 4, proiectata avand confortul oaspetilor in minte. O camera mare in mijlocul careia trona un pat king size de piele, in fata un tv cu ecran plat, noptiere, minibar, dulap, fotoliu si o baie pe masura, la fel de moderna si mai ales de curata. Pe birou ma astepta un mini Ghid cu Bucuresti (in care sunt prezentate obiectivele turistice de top si distanta de la hotel pana la ele) dar si o lista de obiecte gratuite ce se ofera la cerere (masa si fier de calcat, pahare, gheata, prosop, perna, kit de cusut, foarfeca, farfurii si tacamuri, adaptor priza, aparat de tantari, umbrela etc).


Hotel-Capitol-Bucuresti-camera

Un mare plus a camerei a fost si privelistea foarte frumoasa!

priveliste-hotel-capitol

Restaurantul Capitol, eleganta si rafinament in fiecare colt
Micul dejun l-am servit in restaurantul de la parter, in care o data ce intri ai impresia ca te-ai teleportat intr-un restaurant de lux din Paris. Tapetul foarte elegant, tesaturile bine alese, canapea din catifea verde, lumina difuza. Micul dejun e bufet suedez si include produse de patiserie "croassante cu unt & pain au chocolat" dar si numeroase sortimente pentru un mic dejun bogat, pe gustul romanilor: mezeluri, branzeturi, gem, miere si nutella, ochiuri, papara, carnaciori, salata, cereale cu lapte, cafea, ceai si suc de portocale.

hotel-capitol-bucuresti-restaurant

La pranz Meniul Zilei e doar 20 ron!
Un alt mare plus al hotelului e meniul de pranz pe care il poti lua de luni pana vineri pana la ora 15, indiferent daca sunteti sau nu cazati in hotel. Preparatele includ 2 sortimente de supe, 2 sortimente de salate, 2 de fel principal si 2 deserturi totul pe fundalul unui recital piano live. Este bufet suedez asa ca portiile le stabiliti voi! Din punctul meu de vedere pentru o asemenea ambianta pretul e modic, de aceea va recomand sa nu ratati experienta data viitoare cand treceti prin Bucuresti.

hotel-capitol-bucuresti-restaurant

Dupa 3 nopti la Hotel Capitol va spun sincer ca mi-a parut rau cand am plecat. M-am acomodat atat de rapid incat m-am simtit ca acasa, am iubit patul imens, pilota pufoasa si pernele moi. Ma gandeam in ultima dimineata, ca acesta a fost unul din hotelurile in care m-am simtit cel mai bine si a contribuit semnificativ la starea de bine care am simtit-o pe durata sederii in Bucuresti, despre care urmeaza sa va povestesc pe larg in zilele ce urmeaza. 

Pentru mai multe informatii si rezervari vizitati -> Site-ul Hotelului Capitol si pagina de Facebook ->HotelCapitolBucharest

Thanks for visiting, 

Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

10 comentarii:

  1. Ma uimeste pretul meniul zilei, muzica de pian... oh superb! Arata foarte bine, atat interiorul cat si exteriorul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru pont, Alice! Trebuie neaparat sa iau un pranz la "Capitol".

    RăspundețiȘtergere
  3. Simona3:28 p.m.

    Am citit articolul de dimineata si de atunci tot caut numele unui restaurant din Paris, unde am fost cu sotul acum cativa ani si seamana mult cu ce vad la tine in poze. Acela a fost deschis (culmea) tot in 1901, e mai bogat ornamentat, dar mobilierul si aerul aristrocat sunt foarte asemanatoare. Cand mai ajungi in Paris nu rata restaurantul, macar pentru comparatie, se numeste Le Train Blue. Au si site http://www.le-train-bleu.com/fr
    Luna viitoare avem drum in Bucuresti si ne vom opri cu siguranta la restaurant Capitol, va fi a treia oara cand mergem undeva la recomandarea ta (dupa circuitul Castelele Bavariei si gradina din Nyiregyhaza la care am fost acum 2 saptamani. A fost mult peste asteptari

    RăspundețiȘtergere
  4. Hotelul Capitol arata foarte bine!
    Vom incerca cu siguranta meniul zilei. Multumim pentru pont! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos articolul; si eu ajung rar in Bucuresti; imi place capitala noastra cu toate plusurile si minusurile ei; imi amintesc ce emotie am simtit cand am vizitat Ateneul in interior; am un mare, mare, mare, regret ca pana acuma nu am reusit sa ascult/vad un concert la Ateneu...

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, ce minunat e hotelul ales de tine, Alice, oare cate stele are? Cred si eu ca ti-a placut Bucurestiul fiind cazata chiar in buricul targului(sa ma exprim plastic). :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Alice, bine ai revenit!! era cat pe ce sa-ti scriu pe privat, sa vad ce faci de nu ne povestesti din vacanta. Am o lista de bloguri pe care le savurez la cafea dimineata, iar al tau e printre ele. Acum ca te citesc, merge mai bine cafeaua de dimineata. Spor la povestit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata bine, dar cred ca e si scump. Mai ales pentru ca e pozitionat in centrul orasului.

    RăspundețiȘtergere
  9. Intr-adevar, hotelul Capitol merita toate laudele din foarte multe puncte de vedere :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim4:51 p.m.

    Papara si carnati la un restaurant de lux parizian? Pe bune? E cum ai spune ca la un boutique de lux din Place Vendome se vinde branza de la sibieni (Jina)!! Daca continuai cu mirosul croasantelor cu unt, proaspat scoase din cuptor si finetea foietajului de la pain au chocolat, imaginea era mai consistenta.

    RăspundețiȘtergere