Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Vacanta in India pe cont propriu - impresii, sfaturi, jurnal

Vacanta in India - 1 luna - (2016)

Vacanta in India am facut-o in septembrie-octombrie 2016. Am mers singura, pe cont propriu, fara nici un itinerar si fara prea multa documentare. Mi-am planificat totul din mers. A fost o nebunie de moment pe care acum o pot numi aventura vietii mele! 


Vacanta in India - detalii practice


Vacanta in India am facut-o pe cont propriu.
Biletul de avion l-am luat cu 450 euro dus-intors de >>> AICI 
Prima saptamana am stat intr-un apartament rezervat prin AirBNB, site pe care primiti un cupon de 20Euro la prima rezervare daca va faceti un cont nou gratuit >>> VOUCHER AICI  
Restul noptilor le-am rezervat din mers, pe drum, folosind >>> Acest site unde am prins mereu oferte last minute cu 50% reducere.

  VACANTA IN INDIA - Articolele de jurnal (click pe titlu)

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

Jurnale de calatorie