Harti pentru o planificare mai buna a calatoriei (8)

Uitandu-ma astazi peste Cuprins am observat ca nu am mai pus harti turistice de ceva vreme, asa ca desi nu aveam in plan, va atasez  aici cateva, care sper sa va ajute pe cei ce va indreptati spre urmatoarele destinatii:
Italia

1.Harta turistica Vatican


2. Harta Turistica Arezzo


3. Harta turistica Lucca




Rusia

4. Harta turistica Sankt Petersburg



5. Harta traseului facut de trenul Trans-Siberian



This is a free copy articole!
Thanks for visiting,


Daca v-a placut acest articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

12 comentarii:

  1. hei,mersi. am fost la roma , in arezzo , sankt-peterburg e orasul meu, am locuit 4 ani pe langa lacul baical.puup

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiam, Sankt-Petersburg cred ca e de vis, pacat ca e cam scump ... pt moment, pt mine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim! De cand ti-am descoperit blogul, cu siguranta ca nu o sa plec inainte de a vedea daca nu ai ceva util si pentru mine in regiunea in care vreau sa ajung :). Iar ideea cu hartile e excelenta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulia multumesc, ma bucur ca gasesti util blogul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aliceee
    Ştii bine că de cînd am descoperit acest blog nu ratez nici-o postare şi îţi mulţumesc iar, pentru aceste extrem de utile recomandări!

    Doamne Dumnezeule, dacă aş putea, aş călători zilnic mai ceva decît Spătarul Milescu, Marco Polo, Vasco da Gama, Magellan, şi alţi împătimiţi de călătoriii. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Tibi si eu sunt asa! dar scurte iesiri se pot face si in weekend prin imprejurimi pe la noi prin tara, ca sa iti mai potolesti cheful de placare

    RăspundețiȘtergere
  7. Aliceee

    Te rog să mă crezi că sunt destul de puţine destinaţii turistice autohtone, care să-mi fie străine.

    Ce să fac acum ? Nu cumva să încerc să merg pe acolo pe unde "înainte" nu aveam voie ?

    Asta şi încerc, şi de vreo şase ani, îmi reuşeşte.
    Măcar o dată pe an

    RăspundețiȘtergere
  8. Tibi ma bucur sa aud ca mergi, si sper sa ne ramana liber la circulatie si de acum inainte daca se strica treaba cu economia si UE

    RăspundețiȘtergere
  9. Mereu m-am intrebat daca voi avea vreodata curajul tau pentru a deveni un calator independent... Pana acum am fost genul care se tinea scai de ghid, daca il pierdeam din vedere pentru o clipa, intram in panica. :))
    Da, visez la "noptile albe", imi doresc foarte tare sa vad cu amurgul se prelungeste intreaga noapte in Sankt Petersburg.
    Apropos de ce spunea modniza, Sankt Petersburg se afla langa lacul Ladoga, nu langa Baikal.

    RăspundețiȘtergere
  10. cat de mult mi-as dori sa ajung in aceste locuri minunate!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mircea si eu, dar nu pt viitorul apropiat!

    Nice cu timpul si cu multa vointa poti sa te schimbi, altfel, nu! trebuie sa ai curaj si sa te informezi foarteee bine!

    Cypy me 2!

    RăspundețiȘtergere