Teatru gratis la Londra

Daca in Portugalia se merge la o seara de fado, in Spania la flamenco, in Anglia teatrul e o traditie, e mai mult decat o forma de exprimare artistica, e un cult! Sa mergi in Anglia la teatru e un must do!! Iar eu de cand am ajuns la Londra am tot visat sa ajung sa vad o piesa de teatru!

Cand eram in tara mi se parea prea scump sa dau 50-100 ron pe o piesa asa ca intalnirile mele cu actorii si viata de scena a cam lasat de dorit. Nu stiu cum am reusit sa stau la Londra 2 luni fara sa ajung la teatru, mai ales ca inca dinainte sa vin imi ziceam ca voi merge cat de des, sa recuperez anii pierduti din punct de vedere artistic in Romania.

De fapt stiu de ce nu am mers. Fiindca nu vroiam sa dau 20£ pe o piesa. Ca asa costa la fel ca in Romania si in momentul de fata nu doream sa investesc in asta. Dar norocul a dat peste mine vineri cand din greseala am citit pe net ca la 6:30 pm se va juca piesa ARC de Ockham Razon la Teatrul National iar intrarea e Gratis! Nu am stat nici 10 minute pe ganduri, am cautat informatiile ce tin de transport si locatie si m-am dus! 


Nici nu pot sa va spun cat de incantata am fost! Si cat de mult mi-a placut!
Sa va povestesc pe scurt piesa, ca sa intelegeti imaginile :)

Piesa ARC interpretata in 30 de minute e despre 3 oameni (2 fete si un baiat) ce se trezesc singuri suspendati pe un cadran de fier. Este vorba despre relatiile dintre ei, despre starile pe care le simt acestia fiind izolati. 

Piesa e excelenta, din punct de vedere emotional actorii joaca formidabil, nu vorbesc nimic deci totul e interpretat prin acte, mimica, "joc de scena", si limbajul corpului! Prima data uimire apoi prietenie, iubire, gelozie, ura, frica, joaca, etc Din punct de vedere vizual e foarte interesant fiindca toata povestea se desfasoara in aer! Din punct de vedere fizic mi s-a parut extrem de greu! 30 de minute nici gimnastele nu lucreaza atata la bara o data! :))! mai ales sa fie si artistic! Ce sa mai, a fost cu mult peste asteptarile mele! mai jos aveti piesa in poze!













Asa arata locul: "sala de teatru"




Informatii: La Teatrul National in fiecare zi (nu stiu sigur daca si iarna, cred ca numai primavara-vara) sunt piese de teatru, muzica, dans GRATIS la diferite ore. Staff-ul e mereu acolo si va da gratis revista cu programul artistic pe luna in curs, asa ca nu ramane decat sa mergeti.

Transport: Statia de metrou Waterloo e cea mai apropiata! 3 minute de mers spre Tamisa, teatrul se afla sub pod pe malul apei!
Thanks for visiting,


Citeste toate articole despre Londra aici --> ANGLIA
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!

10 comentarii:

  1. Anonim7:41 p.m.

    Excelent! Ai o viata activa acolo si o gramada de posibilitati si oferte care se asteapta accesate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim8:31 p.m.

    pe bune chiar ti-a placut?

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca inedit si spectaculos, nu am asistat niciodata la o asemenea reprezentatie. Cat desre actori ce pot spune...niste artisti desavarsiti! Impresionant!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesant! Imi place si spatiul pentru spectatori, e mai bine decat sa stai pe scaune, mi se pare mai comod, esti mai liber sa te misti, sa-ti gasesti pozitia ideala.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca este ceva diferit sa vezi o astfel de piesa de teatru. Ma bucur pentru tine. Spor!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumoase imagini! Mi-ar placea sa asist si eu la o astfel de piesa:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Inainte era obligatoriu sa ai o voce placuta, puternica, timbru bun ca ca fii actor. Acum nu mai e necesar. Cei de aici insa cred ca au muschi buni. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesant! O sa pastrez informatia pentru cand voi ajunge la Londra :). Pana atunci, te mai astept pe tine cu poze si impresii de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  9. vai ce frumos. la anull venim si noi in anglia si cu siguranta n-o sa ratam macar unul dintre spectacolele organizate zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  10. f interesant mod de prezentare a piesei. banuiesc ca acrobatiile au fost insotite de gandiri profunde si eventual concluzii de viata.

    RăspundețiȘtergere