Film - Al final del Camino

Saptamana 41
Film - Al final del Camino (2009)


In ultimul timp nu am avut timp sa ma uit la filme, am vazut 2 dar nu au nici o legatura cu calatoriile, asa ca azi m-am pus pe cautat ceva film spaniol! Acuma ca scriu jurnalul despre Madrid cautam sa gasesc un film despre Spania (Madrid, Andaluzia dar orice, la o adica ) si am gasit Al final del Camino care m-a atras instant eu fiind mare pasionata de acest perelinaj ce se face pe Camino de Santiago! In plus am mai vazut anul trecut un film bun cu acceasi tema, am scris despre el aici: The Way, cred ca l-ati vazut si stiti despre ce e vb (Camino e un perelinaj ce se face pe jos, din Franta pana in Spania la Catedrala Santiago de Compostela, se fac 800 de km, in medie in 30 de zile)!

Asadar stiam despre ce va fi vorba in mare! Povestea filmului e una usoara, de comedie romantica! Ei doi se afla intr-un restaurant cand ii spune ca a inselat-o si ca se afla intr-o criza! Ea ramane singura in restaurant si asculta conversatiile de la masa vecina unde 2 tipi incearca sa agate 2 gagici pt a se culca cu ele! Ea fiind nervoasa dupa destainuirile sotului  le strica tipilor susta spunandu-le fetelor ca doar isi bat joc de ele!
A doua zi ea e trimisa sa faca un reportaj pe Camino de Santiago, printr-un program pentru cupluri in criza, ea e jurnalist si impreuna cu un  fotograf trebuie sa formeze un cuplu de aparente pentru a putea realiza documentarul fara a fi descoperiti! 
Se intalnesc intr-un satuc de pe Camino si mai sa lesine cand se vad! Ea e tipa din restaurant care s-a bagat unde nu ii fierbe oala - el e tipul care vroia sa isi bata joc de niste fete inocente!!! Minunat :))
Apoi tot drumul e presarat de discutii, certuri, momente romantice, unele comice etccc
E mai putin despre perelinaj si mai mult despre problemele din cuplu si cum le poate CAMINO + un guru solutiona!

Filmul e dragut, la unele faze am ras pe bune, unele faze mi s-au parut aiurea,  deplasate, etcc, insa oricum pt cineva care vrea sa faca Camino il recomand!

Cadre din film





Thanks for visiting,

                      
                 Click aici pentru a vedea mai multe: FILME CU CALATORII


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

3 comentarii: