Film The Darjeeling Limited - calatorie spirituala prin India

Saptamana 47
The Darjeeling Limited  (2007)




Apoi stiu ca anul asta m-au prins calatoriile prin India nu gluma! Am inceput cu filmul "The best exotic Marigold Hotel" apoi "Bride and Prejudice" am continuat cu "Slumdog Millionare" care m-a fermecat si azi continuit cu The Darjeeling Limited calatoria a 3 frati prin India cu scopul de a gasi un rost in viata, de a se regasi pe ei insasi si lururile ce conteaza cu adevarat!

Nu pot sa zic ca m-a fermecat de la inceput filmul asta, cand ii vezi pe cei 3 protagonisti te gandesti la un stupid kind movie in stil american! Tipii sunt 3 ciudati, 3 frati care fac calatoria la rugamintea unuia dintre ei care a avut un accident urat si a fost la un pas de moarte! Cei 3 initial se poarta mai mult ca niste straini decat ca niste rude! Ultima oara sa-u intalnit in urma cu 1 an la inmormantarea tatalui lor! Despre viata lor aflam mai multe pe parcursul filmului! Unul e insurat iar nevasta lui a ramas insarcinata tocmai cand el vroia sa-i propuna sa divorteze! Mama lor pe care n-au mai vazut-o de foarte multi ani s-a refugiat la o manastire in Himalaya si nu mai auzisera de ea de ani de zile! Insa fratele care a initiat calatoria a facut un traseu pe la mai multe temple si obiective turistice si a inclus si o vizita la manastirea unde se afla mama lor!
Desi filmul cat si actorii si povestea e ciudata filmul mi-a placut! 

  • Mi-a placut calatoria cu trenul Darjeeling Limited! trenul arata bestial!
  • Mi-a placut cum a evoluat relatia lor si cum o calatorie te face sa te cunosti mai bine pe tine insuti dar mai ales pe cei cu care calatoresti! Iar in situatia lor cu atat mai mult avand in vedere spatiul stramt in care se afla 80% din film, adica in tren!
  • Mi-a placut identitatea pe care a primit-o fiecare, cum erau ei asa tipicari, asemanatori si totusi extrem de diferiti!
  • Mi-a placut India din film evident! se plimba prin munti, prin desert, prin orase, la temple, prin bazaruri, participa si la o inmormantare unde aflam mai multe despre traditiile indienilor! 
  • Si nu in ultimul rand filmul a fost o comedie!!! am ras uneori cu lacrimi :)

Revistele au scris:  

-The Village voice "Darjeeling is a movie about people trapped in themselves and what it takes to get free — a movie, quite literally, about letting go of your baggage"
- The cristian sciente monitor ""Wes Anderson doesn't make movies like anybody else, which is sometimes a good thing and sometimes not. His latest, The Darjeeling Limited, combines what's best and worst about him."


The Darjeeling Limited a primit 7.1/10 pe IMDB! si zic ca merita vazut!
Cateva cadre din film!









Thanks for visiting,

                      
                 Click aici pentru a vedea mai multe: FILME CU CALATORII


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

2 comentarii:

  1. Nu stiu filmul, n-am auzit de el. Dar am observat ca si pe mine au inceput sa ma pasioneze filmele despre India in ultima vreme. Deci, poate o sa mi-l iau si eu sa-l vad.

    RăspundețiȘtergere
  2. E un nume nou pentru mine insa imi place enorm de mult cum l-ai prezentat, atat de mult incat imi dorsc sa-l urmaresc.

    RăspundețiȘtergere