FILM Unforgivable (review) vacanta de neuitat in Venetia

Saptamana 81
Unforgivable (2011)

film-calatorie-unforgivable-2011

Prima data am vazut filmul Bread&Tulips, care am crezut ca va ramane in topul filmelor cu Venetia datorita atmosferei create, viata de turist aventuros in cautarea unui refugiu la Venetia. Apoi am vazut filmul Shun Li and the poet care din nou a fost peste asteptari, un film cu Venetia vazut prin ochii unei emigrante asiatice care lucra intr-o cafenea din preajma portului. Si ultimul l-am vazut saptamana asta cu mama si mi-a placut mai mai mult decat celelalte 2 fiindca e un film mult mai complex si matur, iar Venetia e prezentata din mult mai multe unghiuri.

Rezumatul Filmului
Pe scurt filmul Unforgivable e o drama frantuzeasca, povestea unui scriitor(Franic) ce se muta in Venetia pentru a-si gasi pacea de care avea nevoie pentru a scrie o carte. Insa odata ajuns pe Insula ii cade cu tronc o femeie mai tanara (Judith) agent imobiliar care ii gaseste casa pe care o inchiriaza, in St Eustano o alta insula mica din laguna, departe de Venetia turistilor. Filmul se concentreaza pe viata mai multor personaje si obiceiurile lor de zi cu zi, ne este prezentata Venetia turistilor (prin intermediul scriitorului ce iese sa faca fotografii pentru carte) dar si Venetia localnicilor (datorita iubitei, a prietenei ei si a fiului ei). Filmul este unul complex, include disparitii, investigatii, detectivi particulari, infidelitati, raniri, iubiri, aventuri, violenta si momente pasionale pe fundalul unui oras fermector, Venetia. Daca v-as povesti pas cu pas rezumatul si-ar pierde farmecul insa va spun doar ca filmul este unul interesant, captivant, usor misterios, ce analizeaza realatiile dintre oameni si vurnerabilitatea lor.

Impresii personale
Din punct de vedere turistic filmul e exceptional fiindca vedem Venetia in toate anotimpurile, vantul si valurile puternice din timpul iernii dar si frumusetea Venetiei scaldata in soarele verii. Ne este prezentata viata de pe insula St Estabian care face parte din laguna, dar si viata turistilor din Venetia. Luam parte la o nunta traditionala italiana (plina de farmec) si ne plimbam alaturi de protagonisti prin toate cotloanele Venetiei. Venetia pentru mine a fost o surpriza mai mult decat placuta si de cate ori o revad in filme simt ca o percep la un alt nivel, mai personal fiindca eu in cele 3 zile de vacanta nu am avut timp sa urmaresc viata si obiceiurile localnicilor.

film-unforgivable-2011-venetia

CLICK AICI PENTRU MAI MULTE -> FILME CU CALATORII

Weekendul viitor va astept cu un nou film de calatorie!