Impresii Maroc dupa 5 vacante

Am fost in Maroc de 5 ori si am locuit acolo cumulat 1 an. Am scris aproape 100 de articole cu impresii (si mai urmeaza) despre experienta mea pe tinuturi berbere. Acest an l-am impartit in 5 vacante si vara asta am de gand sa ma intorc pentru a descoperi noi regiuni ale Marocului! Va invit intr-o calatorie virtuala alaturi de mine ....

» Urmeaza sa calatoresti in MAROC? Citeste toate articolele de calatorie 

FES - orasul meu preferat din Maroc

MARRAKECH - calatorie cu iz de Honeymoon

QUARZAZATE - prima mea calatorie in Maroc

RABAT - excursie de o zi din Casablanca

CASABLANCA - orasul in care am locuit mare parte din vacantele in Maroc

SAFI  si impresii despre viata mea in Maroc

9 comentarii:

  1. http://charmedorient.ro/uleiuri-parfumate-pentru-corp/121-ulei-parfumat-de-floare-de-portocal.html
    FB Ana Magdala g+ GemBird
    http://aliceee-traveler.blogspot.ro/2011/11/ploua-in-casablanca.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim7:48 p.m.

    Userul de pe facebook: Adelina Oprea
    Produsul preferat: http://charmedorient.ro/uleiuri-pure-traditionale/148-ulei-de-argan-traditional-bio.html
    Articolul preferat: http://aliceee-traveler.blogspot.ro/2015/08/viata-in-maroc-e-cu-totul-altfel-decat-in-romania.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut. Cum "te-am amenintat" deja iaca vin cu intrebari ca se apropie plimbarea prin maroc cu pasi rapizi. Ma tot uit de autobuze din Marrakesh catre Ouarzazate si din cate vad sunt 2 posibilitati: Supratour si CTM. Recomanzi pe vreuna anume? Si vad ca au statii separate. Cum se face cu biletele? Pot sa le cumpar online sau doar pe loc. Imi e sa nu ma trezesc ca sunt pline autobuzele cand ajungem noi acolo.

    Saru' mana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey. Noi in Maroc calatorim doar cu CTM, ei au propriile autocare si autogari, calatoresti confortabil, in siguranta si sunt mai `de lux` deci o idee mai scumpi decat restul. Nu stiu daca poti cumpara online, in schimb poti merge in autogara si sa cumperi chiar din prima zi biletul spre Quarzazate, mai ales daca stati mai multe zile in Marrakech.

      Ștergere
    2. Nu stam in Marrakesh deloc la inceput. Ajungem pe 6 aprilie in jur de 18.00 si vrem sa plecm spre Ouarzazate a doua zi de dimineata cat mai devreme. Am inchiriat o camera la un hotel langa garre routiere. sa fim aproape de ctm. dar imi e destul de frica sa nu ne trezim fara bilet. :( este extrem de important sa ajugm in ouarzazate pe 7 ca pe 8 incepe sotul concursul marathon des Sables.
      Intr-un final eu m-am decis sa merg cu un grup in nordul Marocului cat e el la concurs. Apoi avem cateva zile dupa concursul lui cu care nu prea stim ce sa facem. Ar trebui sa fie ceva oarecum de leneveala ca probabil el va fi extrem de obosit si picioarele intr-o stare jalnica dupa 250 de km de alergat prin desert. Ai ceva recomandari?

      Saru mana pt raspunsuri. mai intreb sa stii :)

      Ștergere
    3. Autogara CTM e deschisa pana tarziu (11-12 noaptea) daca nu chiar si in timpul noptii. Daca ajungeti pe la ora 9,10 seara in autogara o sa puteti cumpara biletele pt a doua zi.
      Pentru relaxare, o atmosfera specifica de leneveala, va recomand din toata inima Essaouira. E o statiune la malul marii, preferata mea din Maroc. E unul din locurile mai autentice, nr turistilor fiind destul de scazut, pestele si fructele de mare predomina ca si gastronomie, se canta peste tot muzica gnowa (specifica locului) si toata lumea e mega chill. E cu totul altceva ....

      Ștergere
    4. Super. Multumesc frumos de raspuns.

      Ștergere
  4. Buna, vreau sa merg in Maroc la sfarsitul lui septembrie-inceput de octombrie. Ma gandeam Fes-Chefchaouen-(Tanger)-Casablanca- Marrakesh si eventual cateva zile la Essaoiura pentru mare si soare, dar nu stiu daca in perioada accea mai e vreme de plaja, ca daca nu, as scoate-o de pe lista. Ma poti ajuta te rog?

    Multumesc,

    Oana :)

    RăspundețiȘtergere
  5. buna,in februarie 2018 merg in excursie in Maroc..se poate cumpara de undeva cartele de internet ?mersi

    RăspundețiȘtergere