Oferta de Revelion in 2015 - 3+1 Gratis in varianta de lux

Cine e nebun sa se gandeasca la Revelion in mijlocul verii? Ei bine eu! Fiindca cei de la HaisiTu.ro mi-au prezentat Oferte de Revelion 2015 -3+1 Gratis in varianta de lux, la munte in Romania! Adevarul e ca noi cand am fost la Sinaia am platit o suma frumusica la o pensiune vai de capul ei, macar pe ofertele astea stii ca scoti niste bani dar ai niste conditii de 3-4 stele, care iti asigura confortul, decorul si atmosfera necesara pentru a incepe anul nou cu dreptul! Optimisita, fericita, relaxata, cu forte proaspete, cu multe vise si rezolutii, alaturi de prieteni si familie la un Hotel de Lux!


Revelion-early-booking


Cea mai buna oferta @Opinia mea :)
oferta-revelion-ieftina

Din cate vad se introduce sistemul Early Booking si pentru vacante de Craciun si Revelion iar asta mi se pare o idee buna fiindca gandind la rece sunt cateva beneficii:

1. Cea mai mare problema de Revelion apare cu disponibilitatea si numarul de locuri fiindca majoritatea petrec Revelionul in grupuri mari! In cazul Revelionului Early Booking, ai siguranta ca oricat de multi sunteti, veti gasi o locatie/hotel doar pentru voi fiindca multi nu sunt curprinsi inca de febra rezervarilor si aveti mari sanse sa gasiti locul perfect, care sa multumeasca pe toata lumea!

2. Pretul! La inceputul lui Decembrie locurile fiind deja limitate, se merge pe sistemul Last Minute si un adaos la pret de 20-30% astfel ca ajungi sa dai 150-200 de euro pe un Revelion fara pretentii si fara conditii speciale. Evident gasesti si atunci oferte bune dar la Cabane si Pensiuni pe care altii le-au ocolit ...

3. Plata pe rate! Parca altfel platesti o vacanta cand ai posibilitatea sa dai 50-100euro/luna decat atunci cand trebuie sa platesti 300 de euro pe loc! Rezervand din timp poti sa iti faci un plan financiar astfel incat sa te alegi cu o vacanta de lux, platita fara prea mari eforturi, reducand din alte costuri, pe perioada a catorva luni!

4. Diversitate! Practic in momentul acesta poti sa iti alegi tu ce pensiune/hotel/statiune ti se potriveste. Acum poti sa cauti parerile turistilor pe internet, oferte si poze care sa te convinga spre ce statiune/hotel sa te indrepti de Revelion! Avantajul este ca poti sa faci un studiu de piata, ca ai timp si preturi fara concurenta! O data ce stii ce cauti va fi mult mai usor sa gasesti o oferta pe placul tau!

5. Confort psihic! Am intrebat multa lume de ce prefera vacantele planuite cu mult timp inainte si majoritatea mi-au spus pe langa pret faptul ca au un confort psihic! Ca stiu deja unde vor petrece vacanta de vara, Craciunul si Revelionul si nu mai trec prin stresul cautarilor si a  rezervarilor de ultim moment! Daca ai posibilitatea sa faci o asigurare storno, nici nu pierzi banii de vacanta chiar daca nu mai poti sa pleci, deci practic nu mai exista riscuri! Asa ca de ce nu?

Thanks for visiting,


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)!


2 comentarii:

  1. Eu sunt chiar mai nebuna! Am stabilit impreuna cu prietenele mele ce vom face de Revelion inca de acum vreo 3-4 luni de zile! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena asa si trebuie, cat mai din timp, sa stii sigur ca gasesti locuri acolo unde visezi sa iti petreci Revelionul! :)

      Ștergere