Film And while we were here - aventura de vacanta in Italia

Saptamana 99
 And While we were here (2013)

and-while-we-were-here-poster

Weekendul trecut in timp ce povesteam cu o cunostinta despre filme bune, ii spun despre pasiunea mea pentru filme cu calatorii, iar ea imi spune ca se uita doar la filmele noi, din 2013-2014, si-mi promite o lista cu filme noi de calatorii, pe care dupa 2 zile mi-o dicteaza la telefon. Incep cu "And while we were here" fiindca l-a vazut si mi-a spus ca e cu Italia, zona Amalfi/insula Ischia si ca peisajele superbe sunt pe tot parcursul filmului. In plus o sa-mi placa m-a asigurat ea.

Filmul a inceput cu cu cuplu de americani ce se muta in Napoli, el fiind violonist la filarmonica si acum au "turneu" de muzica clasica aici. Locuiesc intr-un apartament, iar zilele se scurg intre orele la filarmonica in timp ce sotia, o blondra frumoasa si naturala (Kate Bosword) isi petrece zilele facand turism in regiune. Incepe cu Ischia, o frumoasa insula unde cunoaste un tanar smecheras si carismatic care se ofera sa o insoteasca. Zilele urmatoare se intalneste din nou cu el prin Napoli si intr-un final incep o relatie interzisa, o aventura de vacanta, lasandu-se purtati de dorinta si fermecati de locurile superbe pe care le vad impreuna.

E un film frumos care te transpune in atmosfera de vacanta inca din primele secvente. Mi-a placut misterul de la inceput care m-a tinut in priza. Peisajele superbe de pe tot parcursul filmului, amintindu-mi locuri dragi mie si facandu-ma sa regret ca nu am ajuns in Ischia. Mi-a placut cum au scos in evidenta importanta partenerului de calatorie, practic el iti poate strica vacanta sau o poate face de vis! E un film pe doua planuri ... viata ei alaturi de sot, inspida, incolora, inodora, desi se afla in Napoli un oras cu potential pentru indragostiti, in special daca luam in calcul imprejurimile. Insa sotul ei e prea pasionat de munca, e absorbit in ceea ce face, asa ca nici nu o vede, nici nu isi da seama cate si-ar dori ea. Pe de alta partea acolo se afla baiatul care e intereat de ea, care ii ofera dragoste si posibilitatea de a face ceva nou si nebunesc in fiecare zi.  Un film cu final sensibil, o melodie sublima ce incheie filmul si acest triunghi amoros!
Melodie care am pus-o pe repet toata seara! :)


L-ati vazut? V-a placut?
Click aici pentru a vedea mai multe ->FILME CU CALATORII
 Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului (click)

Un comentariu:

  1. As savura altfel daca cei indragostiti si pusi pe distractie ar fi chiar cuplul... parca devin un cliseu filmele cu amanti... Ma enerveaza ca nu ma pot bucura sincer pentru cei doi si as sta retinuta. L-am salvat pentru peisaje.

    RăspundețiȘtergere