Vacante ieftine de nerefuzat cu pana la 50% reducere

Am asteptat cu nerabdare Black Friday ca sa vad oferta pentru vacante. Stiti deja ca nu sunt adepta vacantelor prin agentii, insa iubesc vacantele ieftine. Daca prind o oferta buna, ce mai conteaza prin cine o iau? Asa ca am scotocit bine printre oferte, ca sa va prezint pe blog preturi cu adevarat incredibile si ma bucur ca am gasit cateva! Ofertele pe Venetia, Londra, Paris si Disneyland mi se par cele mai bune!

vacante-ieftine-50-reducere


50% reducere! Venetia la 133 euro ( 3 nopti cazare la Hotel Piave 3 stele + mic dejun+avion + taxe de aeroport + asigurare inclusa)! Ei da, asta e un pret mai mic decat am platit eu acum 2 ani pe cont propriu! Am fost fix la acest hotel (locatie excelenta si mic dejun extrem de bogat). 

45% reducere! Roma la 141 euro ( 3 nopti cazare la Hotel Antico 3 stele + mic dejun+avion + taxe de aeroport + asigurare inclusa)! 

40% reducere! Florenta 142 euro ( 3 nopti cazare la Hotel Diva 3 stele + mic dejun+avion + taxe de aeroport + asigurare inclusa)! 

35% reducere! Bruxelles 147 euro  ( 3 nopti cazare la Hotel Villa Royale 3 stele +avion + taxe de aeroport + asigurare inclusa)! 

40% reducere! Sicilia 150 euro ( 3 nopti cazare la Hotel Stesicorea Palace 3 stele +avion + taxe de aeroport + asigurare inclusa)! 

35% reducere! Barcelona 172 euro ( 3 nopti cazare la Hotel Glories 3 stele +avion + taxe de aeroport + asigurare inclusa)! 

45% reducere! Londra 184 euro  ( 3 nopti cazare la Hotel Americana 3 stele + mic dejun + avion + 
taxe de aeroport + asigurare inclusa)! 

40% reducere! Disneyland 186 euro ( 3 nopti cazare la Aparthotel Redihome 4 stele +avion + taxe de aeroport + asigurare inclusa)! 

35% reducere! Paris 201 euro   ( 3 nopti cazare la Hotel Citotel Sport 3 stele + mic dejun + avion + taxe de aeroport + asigurare inclusa)! 

Puteti achizitiona vacantele la aceste preturi pana pe 30 noiembrie de >>> AICI


Mai multe ponturi bune cititi aici -> ARHIVA VACANTE IEFTINE

Urmareste vacantele ieftine, da un LIKE pe ->Pagina de Facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu