FILM The fault in our stars - ultima dorinta o calatorie in Amsterdam

Saptamana 125
The fault in our stars (2014)

film-review-the-fault-in-our-stars


Dupa filmul Queen nu am crezut ca voi mai gasi un film cu Amsterdam care sa-mi placa. Pur si simplu fiindca nu sunt interesata de filme cu traficanti de droguri, femei din cartierul Rosu, actiune si crime. Prefer  filme romantice, drame sau comedii si Amsterdam se pare ca nu are un decor prielnic pentru acest gen de filme. Cu exceptia filmului The fault in our star, la care Amsterdam s-a potrivit manusa cu caracterul celor doi protagonisti (Augustus si Hazel Grace). Cu toate ca m-am uitat la acest film fiindca era in top 100 din 2014 am fost surprinsa sa-l gasesc potrivit pentru rubrica noastra, filme cu calatorii.

Acest film are de toate, drama (fiindca cei doi adolescenti sufera de cancer), speranta (fiindca unul s-a vindecat) dorinte ( de a merge impreuna in Amsterdam sa-l cunoasca pe scriitorul Peter Van Houten) tragedie, iubire, momente amuzante, triste si DA merita nota 7.9 pe IMDB. 

Filmul se bazeaza pe cartea `The fault in our stars` de John Green. Este povestea lui Hazel, o fata de 16 ani, care se lupta cu cancerul la tiroida descoperit cu trei in urma. Desi au gasit un medicament miraculos ce ii prelungeste viata, Hazel este intr-o continua depresie. In speranta de a o ajuta mama ei o trimite la niste intalniri de grup cu tineri ce sufera de cancer pentru a-si face prieteni si pentru a-si castiga din nou pofta de viata. Desi e reticienta, la una din aceste intalniri il cunoaste pe Augustus, un tanar frumos care o ajuta enorm pe Hazel prin cuvintele lui pline de optimism despre viata si moarte. Intr-una din conversatii povestesc despre cartea preferata a lui Hazel, scrisa de Peter Van Houten, despre cancer si moarte, care insa nu are final si Hazel isi doreste foarte mult sa afle mai multe. Ca sa o faca fercita Augustus i-a legatura cu sciitorul, care ii invita in Amsterdam pentru a purta o discutie. Desi se lupta cu boala si doctorii nu ii dau voie initial sa calatoreasca, in final reusesc sa faca vacanta mult dorita in Amsterdam, unde il si intalnesc pe sciitor. Intalnirea merge mult mai rau decat s-au asteptat, iar finalul filmului e unul chiar si mai neasteptat!

Ce mi-a placut la acest film? Faptul ca desi are un subiect trist e un film sensibil si pozitiv. Actorii joaca foarte natural si simti acea atractie dintre ei. Mi-a placut entuziasmul si firea optimista a lui Augustus, care condimenteaza tot filmul, calatoria lor in Amsterdam, lupta pentru a-si implini acest vis si tot ce a urmat acolo. Hotelul Filossof la care au fost cazati, cina romantica la restaurant, plimbarea cu vaporasul pe canale, vizita casei Anna Frank, un weekend romantic la care orice fata viseaza! Pana sa vad filmul nu vedem Amsterdam ca fiind o destinatie ok pt un sejur romantic. Acum m-am razgandit :))

film-calatorii-the-fault-in-our-stars

L-ati vazut? V-a placut? 

Click aici pentru a vedea mai multe -> FILME CU CALATORII




3 comentarii:

  1. Daaa, l-am vazut si mi-a placut la nebunie desi este un film trist-recunosc, am varsat ceva lacrimi la final:D. Nici eu n-am privit Amsterdamul ca o destinatie romantica pana la acest film, de fapt chiar asta mi-a placut, ca scoate in evidenta o fata mai placuta a orasului, alta decat cea clasica cu droguri si prostituate. Ah, si melodia de pe coloana sonora....

    RăspundețiȘtergere
  2. Vazut, placut foarte mult :D! Intr-adevar, actorii au jucat foarte bine, la fel cum au jucat si in Divergent (unde erau frati). De fapt Shailene Woodley mi-a placut in orice film, are o naturalete aparte.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-a prins filmul, l-am urmarit cu mare placere, mi-au placut relaxarea ei, naturaletea, incursiunea celor doi.

    RăspundețiȘtergere