Urmareste Enciclopedia calatorului independent 

 | ABONEAZA-TE PE E-MAIL | FACEBOOK | INSTAGRAM |

Vacanta in Malaezia pe cont propriu - impresii, sfaturi, jurnal

Vacanta in Malaezia - 2 saptamani - (2016)

Vacanta in Malaezia am facut-o in octombrie 2016. Am mers singura, pe cont propriu, fara nici un itinerar si fara prea multa documentare. Mi-am planificat totul din mers. A fost o nebunie de moment pe care acum o pot numi aventura vietii mele! 


Vacanta in Malaezia - detalii practice



Vacanta in Malaezia am facut-o pe cont propriu.
Biletul de avion l-am luat cu 450 euro dus-intors Cluj-India/Malaezia-Cluj de >>> AICI .
Toate noptile in Malaezia  le-am rezervat din mers, pe drum, folosind >>> Acest site unde am prins mereu oferte last minute cu 50% reducere. Eu am calatorit singura, insa daca mergeti in cuplu sau cu un grup de prieteni e mult mai avantajos sa inchiriati un apartament prin AirBNB, site pe care primiti un cupon de 20Euro din partea mea, la prima rezervare, daca va faceti un cont nou gratuit >>> VOUCHER AICI  



Citeste toate articolele despre Malaezia (click pe titlu pt a citi)


0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

Jurnale de calatorie