Black Friday in Turism - bilete de avion de la 1 euro

Azi e Black Friday si chiar merita sa cumparati vacante la promotii fiindca de vacantele pe care le cumparati in acest weekend va puteti bucura de Craciun, de Revelion, puteti face city-break-uri in primavara si de ce nu vacante pe litoral in vara 2017. Personal nu am reusit sa dau un raid pe toate site-urile din domeniu, dar va scriu ce am gasit si consider ca are un pret foooaarte bun:


Ofertele de Black Friday 2016

Bilete de avion de la 3.5 euro dus-intors spre Londra, 6 euro dus-intors spre Lisabona, 6 euro dus-intors spre Madrid, 55 euro dus-intors spre Maroc, 85 euro dus-intors spre Gran Canaria, etcc! Ofertele sunt actuale in momentul la care va scriu dar va recomand sa faceti rapid rezervarile fiindca sunt cu locuri limitate. Promotiile la bilete de avion le gasiti >>> AICI

40% Reducere la acest >>> city-break in Malta = 159 euro (cuprinde avion + cazare 3 nopti cu mic dejun la Hotel 3*, taxe de aeroport + asigurare de calatorie).

58% Reducere la acesta >>> vacanta in Skiathos = 179 euro (cuprinde avion + cazare 7 nopti cazare la Hotel 3*, taxe de aeroport incluse, bagaj de mana si de cala, transfer la hotel, asistenta turistica) ps: Hotelul e la 300 m de plaja

40% Reducere la acest >>> city break in Florenta= 169 euro (cuprinde avion + cazare 3 nopti la Hotel 3* cu mic dejun, taxe de aeroport+ asigurare medicala inclusa)

Alte noutati:
1. Am terminat de scris si urmeaza sa public tot jurnalul cu Elvetia. Mi-a luat mult fiindca a fost lung si foarte complex, plus am avut de sortat si selectat din 7000 de fotografii. Incepand de maine voi povesti pe blog pas cu pas despre calatorie.

2. Cat timp am fost plecata am incercat sa raman activa pe Instagram, unde folosesc platforma ca un micro blog si postez fotografii aproape zilnic. Va invit sa ma urmariti >>> AICI

3. Au fost nominalizate filmele de la Lux Festival, premiile filmului european din acest an la care se afla in competitie un film foarte bun filmat in mare parte in Romania, o comedie moderna la care am ras foarte bine si pe care va recomand sa o vedeti. Filmul se numeste Toni Ederman. 

Thanks for visiting,
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi toate postarile accesati Cuprinsul blogului (click)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu