Review Apartament Airbnb Skopje - Activeaza Voucher 100 ron cadou

Astazi am sa va spun povestea unui SuperHost intalnit in Skopje (capitala Macedoniei). Aveam o saptamana de vacanta si doream sa merg undeva in apropiere (fara sa am nevoie de avion) si fiindca Skopje se afla la doar 10 ore de Bucuresti (mers cu autocarul) am zis, de ce nu? 
Mi-am facut frumos bagajele si am intrat pe AirBNB, site-ul pe care iti rezervi cazare la localnici oriunde in lume. Stiind ca urmeaza sa stau o saptamana in Skopje, asta era cea mai convenabila si ieftina varianta, ca sa am confort sporit si sa pot gati la o adica. Am facut o scurta cautare pe site si am fost de-a dreptul socata. Preturile la apartamente frumoase, cu doua camere, e de aprox 20 euro pe noapte, adica daca mergi in grup cu prieteni sau cu familia ajungi sa platesti 5-7 euro/pers/pe noapte.  Super Deal! Am ales apartamentul lui Davor & Nenad Beautiful &Authentic Apartament in Skopje fara sa stiu ce amprenta isi va pune asupra vacantei mele. Tot ce pot sa spun e ca Skopje a fost un oras mult mai primitor si mai frumos datorita lui Davor si a prietenei lui, iar cazarea prin AirBNB e uneori mai mult decat cazare, e un mod de a lega o prietenie pe viata! Cititi tot articolul pentru a intelege despre ce vorbesc.


OFER VOUCHER LA CAZARE 100 RON. ACTIVEAZA-L >>> AICI 


 Review-apartament-Skopje-localnici

Review Beautiful & Authentic Apartament

M-am simtit fara exagerare ca la un hotel de 5*.  Blocul pare invechit, vazandu-l de pe strada, dar odata ce am deschis usa apartamentului am intrat intr-un spatiu modern si luxos. Mi-a placut la nebunie bucataria mare, complet utilata, camerele insorite si mari, linistea ce domneste in casa, desi apartamentul se afla foarte central. Locatia este absolut uimitoare, practic orice obiectiv turistic se afla la 5 minute de mers pe jos, iar zona de restaurante e la doi pasi, in cartierul boem. Internetul merge brici de aceea recomand apartamentul calatorilor digitali, celor ce merg cu afaceri in Skopje, cuplurilor, familiilor si grupurilor de prieteni (poate acomoda linistit 5 persoane).   


REZERVA APARTAMENTUL  >>> AICI 




Povestea unui SuperHost in Skopje

Pana acum am stat in cel putin 10 apartamente inchiriate prin AirBNB si mereu am avut o experienta frumoasa, insa doar de doua ori pot spune ca am ramas total impresionata, fiindca proprietarii (localnici) chiar s-au dat peste cap sa-mi ofere cea mai frumoasa experienta in orasul lor. Prima data a fost in Bangalore, in India, cand am stat la Karen, o doamna ce m-a ajutat intr-o mie de feluri si cu care am legat o prietenie pe viata, iar a doua intamplare este asta, cu Davor din Skopje, despre care urmeaza sa va povestesc acum.

Davor m-a asteptat in autogara si mi-a oferit transport gratuit pana la apartament
Stiti cum e cand calatoresti intr-o destinatie noua, singura ca femeie? Te cuprinde frica. Mai ales ca stiam ca Macedonia nu e tara inclusa in UE, asa ca nu o sa am net pe telefon prin roaming. Fara net mi se parea imposibil sa ajung la apartament pe cont propriu, chiar daca taxiurile sunt ieftine, imi era frica sa nu incep vacanta cu o capcana turistica, fiindca stiu deja cum e cu taximetristii ce asteapta in fata autogarilor. Norocul meu a fost ca am inchiriat acest apartament si inainte cu o zi am primit mailul salvator de la Davor,  care mi-a zis ca ma poate astepta in autogara daca ii zic ora la care ajung. In cateva clipe tot stresul meu s-a risipt! Iti multumesc Davor :)

In cea de a doua zi Davor a trecut in vizita sa intrebe daca totul e ok
Mi s-a parut un gest foarte frumos din partea lui. M-a intrebat daca am nevoie de ceva, daca ma simt bine in apartament, mi-a povestit putin despre obiectivele turistice din oras, mi-a dat cateva nume a unor restaurante bune din cartierul Boem si mai ales mi-a zis un pont cu care am economisit ceva , vacanta asta (si anume ca acum e o companie nationala prin care daca ceri taximetristului inainte de a te urca sa-ti lase 20% reducere din suma totala, trebuie sa o faca) chestie pe care am incercat-o si a functionat!

Am luat cina cu Davor si prietena lui la un restaurant doar de locali stiut
Cand am cerut recomandari pentru restaurante, Davor mi-a zis ca stie el unul, deschis de 30 de ani, un restaurant autentic cu doar cateva mese, fara meniu, dar cu mancare traditionala delicioasa. Mi-a spus ca poate veni cu prietena lui intr-o seara sa mergem sa luam masa acolo impreuna si asta am facut! A fost o cina delicioasa in compania localnicilor, in loc in care n-as fi ajuns niciodata daca nu i-as fi cunoscut pe ei. Restaurantul nu are site, nu il gasesti pe TripAdvisor si nu e in pliantele turistice. Nici nu are nevoie fiindca si-a format in toti acesti ani o clientela locala, asa ca sa prinzi o masa libera e o chestiune de maxim noroc!

Povestea nu se termina aici-  Davor mi-a aratat imprejurimile orasului Skopje intr-o scurta excursie
Pot spune ca dupa cina la restaurant, Davor mi-a devenit rapid prieten. Poate a fost curiozitatea lui fata de mine, povestindu-i ca sunt o mare impatimita a calatoriilor sau poate a fost curiozitatea mea fata de Skopje, despre care am pus multe intrebari, dar ceva ne-a unit. Atat de mult incat vineri mi-a propus sa facem o excursie la Macedonian Resort, ce se afla la 20 de km de Skopje, un fel de muzeul satului Macedonian. Normal ca am acceptat propunerea fericita!

Sambata am iesit in club cu Davor si cu prietena lui
Nu am poze fiindca stiti cum e cand te distrezi la maxim in compania noilor tai prieteni. Uiti de telefon, de poze, de tot. Am stat pana la 2 noaptea intr-un club select in care n-as fi ajuns niciodata singura. Asa ca pot spune ca-m gustat si din viata de noapte din Skopje tot datorita lor.

Duminica am facut o cina de GoodBye in apartament
Am vrut sa ofer ceva inapoi, asa ca am scos toate sticlele de Alexandrion (fusesem la o campanie inainte de excursia asta, in Romania, asa ca primisem numeroase sticle) am facut pui la cuptor si o mancarica de mazare si i-am invitat pe Davor si pe prietena lui la cina. Asta e avantajul apartamentelor, iti ofera un loc de socializare, dar si un spatiu in care sa poti sa gatesti mancare ca acasa. Sincer mi-ar fi placut sa le gatesc ceva traditional romanesc, dar nu m-am simtit in stare dupa o saptamana de hoinareli zilnice prin Skopje. Oricum cina a avut un succes si uite asa m-am despartit de noii mei prieteni!




😍 Apreciez comentariile voastre pe blog  😍

» Urmeaza sa calatoresti in Macedonia? Citeste tot jurnalul meu de calatorie 


Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului 

20 de comentarii:

  1. Ce frumos! Am savurat fiecare cuvințel. Ma bucur ca ai cunoscut oameni fain si ai avut parte de o vacanta super. Ma gândesc sa încerc si eu cu airbnb :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uhhh 💜ce experienta frumoasa ai avut! Nu stiam de genul asta de apartamente:) arata tare frumos si sunt tare primitori proprietari! Puup! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, este superb. MI-a placut foarte mult articolul tau. Sunt sigura ca este o experienta superba, abia astept sa incerc si eu <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh cat de bine arata! E foarte frumos mobilat, iar masa aia e minunata! Dragut articol!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa vacanta! Apartamentul arata foarte tare! Este amenajat cu gust, dupa parerea mea. Nu am folosit niciodata Airbnb, nu stiam foarte multe lucruri despre el.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumoase sunt toate pozele!! pare ca ai avut o experienta unica, esti o norocoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow, cat de impecabil arata apartamentul! Nu stiam ca poti sa inchiriezi apartamente in felul acesta, dar chiar mi-ai dat o idee super buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Savurez fiecare articol scris de tine, mă duce cu gândul în locuri minunate pe care mi-aș dori să le vizitez și eu.
    Noi nu avem experiente cu Airbnb, ne place să ne cazăm la hotel.

    RăspundețiȘtergere
  9. Doamne, cât de frumos! Davor m-a cucerit cu aceste mici atenții, iar apartamentul este superb. Ai avut o experiență extraordinară. Cu AirBnb am fost în Thassos, Skala Marion și m-am împrietenit cu gazda. Acum și eu le recomand tuturor prietenilor să stea la el.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu doar o vacanța, ci o experiența de viața. Eu una nu sunt adepta unor vacant așa pe repede înainte și de una sigura.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu călătoresc foarte des, dar arată foarte bine apartamentul prin Airbnb. Are un farmec aparte! 😍😍

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte tare experienta ta iar apartamentul arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce experienta frumoasa ai avut! Minunat apartamentul! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Dar ce bine arata apartamentul. Mi-ar plăcea să părăsesc țara

    RăspundețiȘtergere
  15. Am vrut sa incerc si eu AirBnb cand am fost in Viena, ma bucur sa aud ca ai avut experiente placute, eu nu am avut curaj si am ales tot Booking :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu nu m-am folosit pana acum de serviciile celor de la airbnb, dar am prieteni care au avut experiente placute cu ei

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu am folosit AirBnb, nici nu stiam de el pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce bine arata apartamentul!

    RăspundețiȘtergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  20. Frumosi oameni si interesanta experienta! Nu am fost niciodata prin AirBNB, dar voi incerca si asta, pe viitor. :)

    RăspundețiȘtergere