Review Apartament Airbnb Cipru - Activeaza Voucher 100 ron cadou

Vacanta in Cipru am planificat-o, avand in cap idea de a face turism la inceputul lui Februarie undeva la caldura, in Europa. Vazand ca sunt aproximativ 20 de grade si preturile la zborurile din Cluj sunt doar 30 euro dus-intors, am luat rapid biletele, fara sa ma documentez despre cazare. Oricum stiam ca nu va fi o problema fiind in extra-sezon si intr-adevar apartamentele in Cipru sunt din categoria WOW. Mari, confortabile, luxoase si ieftine. Am gasit cel putin 5 apartamente cu 3 camere, frumos mobilate cu doar 200 euro pe saptamana. Intr-un final am ales apartamentul Nataliei fiindca se potrivea cel mai bine cu cerintele noastre.


OFER VOUCHER LA CAZARE 100 RON. ACTIVEAZA-L >>> AICI 


 pareri-apartament-airbnb-Cipru

Pt doar 200 de euro pe saptamana in Cipru iti permiti sa fii si pretentios

Am avut 3 camere, 2 bai, un balcon tip terasa cu vedere la piscina, o bucatarie complet utilita, internet ce facea fata la numeroase telefoane mobile conectate non-stop de când intram in casa, un televizor mare, masina de spalat haine, uscator, aer conditionat, cuptor si frigider imens.   


REZERVA APARTAMENTUL >>> AICI 

pareri-apartament-airbnb-Cipru

pareri-apartament-airbnb-Cipru

pareri-apartament-airbnb-Cipru

Facilitati extra pentru turisti

Sincer mi-ar fi foarte greu sa gasesc defecte acestui apartament. Este pana si patut pt bebe si masuta de mancat pt copii, detergent de vase si de haine, gel de dus si sampon, prosoape si cearsafuri de mers la plaja, parcare Gratuita, piscina si jacuzzi in gradina, ce poti sa-ti mai doresti de la un apartament de vacanta?

pareri-apartament-airbnb-Cipru

Decor modern

Tot apartamentul e mobilat in stil modern. Bucataria are mobilier alb de calitate, dormitoarele au paturi foarte confortabile si aer conditionat, pe care l-am folosit pe optiunea “heater” adica calorifer fiind luna Februarie. Sugraferia are si lumina verde pt relaxare, iar balconul e locul cu care imi incepeam si imi terminam ziua, avand piscina si palmierii ca priveliste in fiecare zi de vacanta. A fost perfect. 
pareri-apartament-airbnb-Cipru

Locatia este exceptionala

Apartamentul se afla intr-o zona linistita, foarte frumoasa, cu vile si complexe rezidentiale, la nici 5 minute de mers pe jos de plaja. Noi avand masina faceam fix 5 minute pana in centru. Un alt plus e faptul ca e foarte aproape de Lidl. Un singur minus cred ca ii pot gasi pt cei ce doresc sa faca turism si nu inchiriaza masina, e mai bine sa cautati ceva mai central si mai aproape de Autogara, cu toate ca apartamentul are statie de bus destul de aproape, poate nu doriti sa platiti zilnic pt transportul in comun.

pareri-apartament-airbnb-Cipru

Thanks for visiting,
😍 Apreciez comentariile voastre pe blog  😍

» Urmeaza sa calatoresti in Cipru? Citeste toate articolele de calatorie 



Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului 

9 comentarii:

  1. Chiar este o locatie exceptionala! Arata genial!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne cat de frumos este! As vrea o zi acolo, doar eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumps, mi a placut mult articolul tau! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  4. Arată foarte frumos apartamentul, iar locația este superbă! De reținut pe viitor! 😍

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau si eu in Cipru...Vreau in multe locuri! Doamne, ce bine e sa descoperi parti din lume, sa te dezvolti...:-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi doresc sa ajung si eu in Cirpu. N-am fost niciodata si mi-as dori sa-mi petrec vacanta de vara acolo

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar imi doresc sa vizitez Cipru dupa toate articolele prezentate de tine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Este superba locatia! Multumesc mult pentru pont, am salvat linkul! <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Urmează sa plec in curand...

    RăspundețiȘtergere