5 motive sa mergi in Venetia de Valentine's day

Trebuie sa va spun ca Venetia este cel mai romantic oras pe care l-am vazut si cel mai potrivit pt un Valentine's Day memorabil! Se poate sa fie asa fiindca l-am vazut cu sotul meu si ma simteam eu romantica dar sincer Venetia este un oras facut pentru indragostiti! 

Se aproprie Valentine's day si in fiecare an vorbim despre destinatii si locuri potrivite pt aceasta zi. Acum in sfarsit pot sa vorbesc din experienta! Da puteti sa imi spuneti ca Venetia e un cliseu si ca romantic poti sa te simti in orice oras si orice varf de munte! Este adevarat dar de ce sa nu profiti de ofertele orasului special create pentru voi doi ... daca la are?



1. Plimbari cu gondola

Gondolele sunt facute pentru indragostiti! Gondolierul va canta si va conduce prin locuri labirintice ale Venetiei acolo unde doar o gongola se poate strecura! Veti admira cladirile istorice, veti vedea peisaje superbe, veti fi purtati pe sub poduri si locuri ale orasului intr-un cadru intim!
  • Sa va rataciti impreuna prin Venetia! 
  • Sa va sarutati cand treceti pe sub Punea Suspinelor!
  • Sa va pozati in gondola cand ajungeti la Podul Rialto!

Trebuie sa va spun si partea urata, dezamagitoare ale gondolelor! Pretul! costa 80 de euro pt 1 ora! cred ca trasura din Viena sau Budapesta ar fi mai ieftina .... dar Venetia e numai una iar gondolele sunt o experiena unica!

Varianta budget= daca doriti doar o scurta plimbare cu gondola incercati trochetto, gondolele folosite pentru traversarea canalului, acolo unde nu sunt poduri! O astfel de calatorie de pe o parte pe alta costa 1 euro!


2. Sa admirati impreuna un apus de soare spre Canal Grande

Se fac tururi Venice by Night sa vedeti Venetia sub clar de luna sau Sunset in Venice  cand veti fi purtati pe Canal Grande la apus! Daca variantele vi se par prea costisitoare puteti merge cu vapporeto (sistemul de autobus pe apa) incercati sa va asezati in spatele vapporetului acolo unde este ca un balcon cu scaune afara! Experienta va fi mult mai reala decat printr-un geam!

Varianta budget: Si mai ieftin luati o cafea pe faleza Zattere si bucurati-va de o priveliste de nota 10! Sau puteti privi apusul si fara sa stati la cafenea, :)


3. O oprire in Piazza San Marco ziua si una seara

Ziua Piazza San Marco e condusa de porumbei care fac un intreg spectacol! Cine nu cunoaste pozele cu cei 2 iubiti acoperiti cu porumbei sau hranind porumbei cu frumoasa biserica San Marco pe fundal! Porumbeii sunt folositi la nunti si sunt un simbol al iubirii!
Si neaparat intoarceti-va in Piazza San Marco pentru o cina romantica la una din terasele frumos luminate, cu orchestra si muzica live! In noapte Piazza San Marco pluteste intr-un aer de romantism!

Varianta Budget:  Daca nu va permiteti o masa la restaurant in Piazza San Marco (care va fi destul de costisitoare) alegeti un restaurant mic, intim, de pe malul canalelor mici! multe au felinare cu lumina difuza, muzica ambientala, departe de ochii trecatorilor, perfecte pt o cina romantica


4. Descoperiti orasul impreuna

Venetia e un oras pe apa, construit din cateva sute de insulite prinse intre ele prin poduri! In Venetia tot ce puteti face sunt plimbari! Nu o sa va bateti capul cu masinile, parcarile, mijloacele de transport in comun! Nu o sa va oboseasca nimeni cu claxoane! Veti avea 1 zi sau 2 sau 3 sau cate stati in care sa va bucurati doar de voi doi si de oras! Si daca vreti sa scapati si de aglomeratie atunci mergeti primavara sau toamna!

Super Pont= Cand mergeti in Venetia trebuie sa stiti un lucru! Peste tot veti citi de Vapporeto insa acestea nu merg decat pe Canal Grande! deci daca aveti mai multe zile la dispozitie si timp suficient pt plimbari, nu e necesar sa luati vapporeto, decat eventual pt experienta, un singur bilet!



5. Si inca un motiv bun  sa mergi de Valentine's day in Venetia: 
Carnavalul din Venetia

Da, binecunoscutul Carnaval are loc in februarie (timp de 3 saptamani)! Chiar daca nu aveti fantezii cu masti si costume, tot merita sa mergeti pentru spectacolul de pe strazi! Astfel veti impusca 3 iepuri dintr-o lovitura:

1. Carnavalul de la Venetia
2. Turist in Venetia
3. Un Valentine's day memorabil




Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol va puteti abona la postari prin e-mail (click), iar daca vreti sa cititi si ale postari accesati Cuprinsul blogului 

22 de comentarii:

  1. Oooh, Venetia ! Intr-adevar e foarte frumos! Am fost, ca si la Paris, tot fara iubit si mi-a parut tare rau ca nu era cu mine. La fel, nu mi s-a parut romantica pentru ca nu era el cu mine, sunt sigura ca daca eram impreuna mi s-ar fi parut cel mai romantic loc din lume. Eu nu sarbatoresc Valentine's Day, oricum e o sarbatoare imprumutata de la americani si un motiv in plus ca centrele comerciale si magazinele sa scoata bani din vanzarea lenjeriei rosii, bijuteriilor, florilor, etc. Cred ca orice fata trebuie facuta sa se simta speciala in fiecare zi, nu doar cand e sarbatoare. Mi se pare mai romantic sa primesc flori sau ciocolata sau orice mica atentie,sa am parte de o cina romantica, intr-o zi obisnuita. Iar Carnavalul trebuie sa-l vad neaparat. De cand ma stiu mi-am dorit sa ajung, sper, la anul sa reusesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine este un articol foarte util căci planificăm o excursie de câteva zile la Veneţia la sfârşitul primăverii. Până atunci mă pun în temă cu cât mai multe informaţii despre oraş.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine suna...din pacate cam scump...

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum vreo cativa ani(singurul an in care am sarbatorit Valentine'day) si noi ne-am gandit initial tot la Venetia. Bine, n-am mai ajuns :)) nici atunci si nici pana acum. Dar cred ca este o varianta frumoasa.
    PS: apusul de soare arata din poza arata splendid!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru carnaval as vrea sa ajung la Venetia in mod special. Cred ca este o experienta pe care nu poti sa o uiti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Alice, e buna destinatia si pentru luna de miere, nu?
    Am luat-o in calcul pentru vara acestui an si chiar am sa folosesc recomandarile tale. daca mai am intrebari pot sa te contactez?

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie mi se pare un oras super romantic, fantastic, ideal pentru un astfel de eveniment dedicat iubirii. As alege oricand Venetia, insa cu siguranta iubitul nu m-ar insoti...sa zicem ca nu e tocmai orasul lui preferat. E foarte pretentios cand vine vorba de orase, iar pe acesta il detesta. :)) Bine, lui nu ii plac nici Dubrovnik, Trogir sau Girona...

    RăspundețiȘtergere
  8. Intr-adevar un oras de neuitat, as mai merge daca as avea timp- probabil as alege vara. Imaginile surprinse de tine o sa ma faca sa visez frumos, mai ales apusul acela :)

    RăspundețiȘtergere
  9. superbe imagini! as alege un anotimp calduros cu zile lungi sa am timp sa vagabondez, sa fac poze si sa vad cat mai multe :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai, eu cred ca special pentru acele masti si costume as merge. I`m a real freak cand vine vorba de costumatii si masti. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Într-adevăr este o destinaţie scumpă, toată lumea ştie asta, dar e fain că ai pus şi variante budget. Chiar dacă experienţele nu sunt chiar la fel, până la urmă tot experienţe unice sunt. Doar e Veneţia! :) Util articolul, de ţinut minte!

    RăspundețiȘtergere
  12. In anotimpul cald imi place in special. Pentru Carnaval si evenimente culturale m-as duce oricand.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am fost in Venetia vara, dar e intr-adevar un oras exceptional. Cand o sa am ocazia, clar o sa-l vizitez si de Valentine's Day :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. E o idee sa mai scapam de "Romanica"...desi e frumos si pe la noi :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Sfaturi si la noi e frumos sigur, mai ales ca tot orasul se imbraca in Rosu, toate cafenele si cluburile au programe pt indragostiti!

    Andra sper sa il vad si eu de Valentine's nu de alta dar imi doresc mult sa ajung o data la Carnaval!

    Miha.ela asa si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mira mersi! am pus si variantele budget fiindca in perioada V-day/Carnaval Venetia e si mai scumpa :((

    Ana Q atunci trebuie sa ii faci o surpriza lui El Hombre sau sa ii faci ceva aluzii sa iti faca el :)

    Aa dezavantajul vara e ca e foarte cald si lume cat curprinde! din cate am auzit toti se plang de aglomeratie, iar pe stradutele acelea inguste nu cred ca e fun :(

    Hapi mersi! sincer cand am fost eu nu erau foarte multi indragostiti ... am surprins doar cativa! Ma asteptam la mai multa "tandrete" prin oras

    RăspundețiȘtergere
  17. Nice daca a fost in Dubrovnik cred ca il poti convinge sa mearga si in Venetia! Dar de curiozitate lui ce destinatii ii plac??

    Iulia Pt luna de miere nu stiu, 3-5 zile da dar mai mult cred ca te plictisesti! Vara asteapta-te la super aglomeratie :(

    Adr unul din acele lucruri ce sa le faci o data in viata!

    RăspundețiȘtergere
  18. Larisa nu sarbatoriti V-Day??? si totusi de curiozitate, unde ati mers?

    Gossip Girl e scump dar cand te gandesti ca unii fac inconjorul lumii sa ajunga in Venetia si noi dam doar 100-200 de euro si 2 ore pe avion, zic ca totusi suntem favorizati!

    Andreia sper sa articolele mele sa iti foloseasca, daca mai ai orice fel de intrebari, te astept!

    Georgiana asa e in fiecare zi! dar V-day e pt oamenii ocupati care nu au timp in fiecare zi si atunci se leaga de aceasta zi mondiala a iubirii! Iti doresc sa ajungi la Carnaval si sa ne arati poze, fiinca le faci foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  19. Locuiam undeva langa Vicenza. Era un februarie calduros, oamenii se pregatisera doua luni si am fost mai mult decat incantata de carele alegorice care mi-au defilat prin fata, de mastile atent lucrate pe care le-am vazut, de atmosfera calda si prietenoasa. Cred ca la Venetia este mult mai frumos, iar asta ma face sa visez la o plimbare cu gondola chiar de ziua indragostitilor.

    RăspundețiȘtergere
  20. Arakelian va tenteaza?

    Vienela si stateai atat de aproape de Venetia si nu ai dat o fuga pana acolo???

    RăspundețiȘtergere
  21. Cum imi faci tu mie pofta de calatorii :-) Tare frumosa e Venetia...

    RăspundețiȘtergere