Impresii despre Paradise Bay Resort din Malta

Cand m-am uitat peste lista de hotel-uri ce mi-au trimis-o fetele de la agentia TerraVista am ales la intamplare hotelul care mie mi se parea cel mai frumos si cel mai potrivit pentru a sarbatori 7 ani de casnicie. Cu alte cuvinte, vroiam ceva deosebit, chiar daca in vacante deseori ajungem la hotel atata de obositi ca adormim dupa 5 minute, macar sa tinem minte ca am sarbatorit intr-un hotel frumos. Ceea ce s-a si intamplat fiindca Hotelul Paradise Bay chiar iti ofera decorul unei vacante in paradis.
Vacanta in Malta am facut-o in colaborare cu agentia de turism TerraVista. Am luat varianta Last Minute si a costat doar 170 euro/sejur/persoana. Agentia are o reputatie buna in mediul online si se remarca prin oferte avantajoase de tip last minute, early booking, city break si sejur litoral. Agentia este de asemenea alegerea multor cupluri in cautare de oferte pentru luna de miere! Opiniile sunt ca de fiecare data ale mele.
impresii-hotel-paradise-bay-malta

Resortul e intr-un loc izolat, inconjurat de mare. Din cele 200 de camere cred ca doar 10 nu au vedere la mare, restul toate se bucura de acest privilej. Eu iubesc marea asa ca faptul ca o vedeam non-stop cat timp ma aflam la hotel era deja un motiv suficient de bun sa iubesc hotelul acesta.


resort-paradise-bay-malta


Camera noastra a fost imensa (as putea fara exagerare sa-i spun garsoniera). Ce mi-a placut au fost detaliile moderne (oglinda luminata cu veioze, biroul imens, faptul ca am avut masa de calcat si calcator a fost util pentru hainele mele. Ne-am bucurat din plin si de baia moderna cu vana.
Singurul lucru care ar putea fi imbunatatit e lenjeria de pat, culoarea ii da o nota comunista camerei si e pacat. Evident asta e o parere personala, poate altora le place, dar eu zic ca un detaliu mic poate face o diferenta enorma.

camera-hotel-paradise-bay-malta

baie-hotel-paradise-bay-malta

Oricum va spun sincer ca nu am stat prea mult timp in camera, fiindca majoritatea timpului am fost plecati sau am preferat sa stam pe balcon. Cu asa priveliste cine e nebun sa stea intre 4 pereti?

priveliste-hotel-paradise-bay-malta

Micul dejun e marele plus al Resort-ului

Nu camera, nu privelistea fiindca astea le poti avea destul de usor si la alte hotel-uri din Malta, fiindca vedeti voi, majoritatea resort-urilor sunt construite pe malul marii, iar marea e singurul lucru din care Malta are din plin. Insa nu toate Hotelurile servesc un mic dejun atat de bogat ca la Paradise Bay.  De un asemenea ospat am mai avut parte doar in Turcia, dar nici acolo nu a fost chiar asa. Adica era tip bufet si aveai de unde alege. 3-4 feluri de mezeluri, tot atatea de cascaval si branza, mancare gatita (cartofi prajiti, mamaliga, carnaciori, fasole scazuta, pe scurt english breakfast fiindca era plin de englezi) dar si 2-3 feluri de croasante si alte tipuri de foitaj dulce sa fie si pe gustul francezilor. Fructe si legume din belsug, iaurt si numeroase cereale/gem-uri/oua posate, omleta, oua tari, etccc. Foarte multa mancare si vedeam ca incercau sa acopere preferintele tuturor natiilor predominante din hotel.

mic-dejun-hotel-paradise-bay-malta

Iar pe langa mancare mai era si ambianta din restaurant, geamurile mari prin care vedeai piscina si marea.

restaurant-hotel-paradise-bay-malta

Internetul e marele minus al Resort-ului
Eu fiind travel blogger depind intr-un fel sau altul de internet. E drept ca uneori e bine sa faci o pauza de la tehnologie, cu atat mai mult cand mergi sa sarbatoresti ceva ani de casnicie, insa nu-i amuzant numai cand decizi tu asta. Cand esti fortat de imprejurari e frustrant. Deci pe langa ca netul costa destul de mult (6 euro pe 24 ore) nici nu mergea. Dar vreau sa zic ca era atata de rau ca nici macar nu-mi puteam deschide Facebook-ul.

Serviciile sunt cele ce fac diferenta (plaja privata, 2 restaurante, 5 piscine, SPA etc). 
O data ce ajungi la Paradise Bay poti petrece doar acolo o saptamana (ma rog, daca te poti lipsi atata timp de net :))). Resortul are 5 piscine dintre care una interioara (incalzita) cu acces gratuit pentru clienti. Din pacate nu am fost atat de inspirati sa ne punem costumul de baie. Celelalte 4 sunt exterioare si englezii le foloseau la inceput de aprilie. Dupa parerea mea e frumoasa vremea in Malta dar nici chiar asa...

piscina-impresii-hotel-paradise-bay-malta

piscina-hotel-paradise-bay-malta

Vara se poate face baie  in mare, resortul avand o plaja privata cu sezlonguri si umbrelute gratuite pentru clienti.

plaja-impresii-hotel-paradise-bay-malta

Pentru masa nu trebuie sa va faceti griji  fiindca este un restaurant ce serveste masa tip bufet si la pranz si la cina (se poate plati si la receptie) sau  puteti cumpara direct varianta All Inclusive prin agentie. Iar daca doriti preparate traditionale le puteti servi intr-un alt restaurant din complex cu meniu `a la carte` si artisti live ce inveselesc atmosfera in fiecare seara.

V-am spus mai sus ca resortul e izolat dar asta nu e o problema fiindca are in interior magazin (cu preturi normale), loc de joaca pentru copii si mese de ping-pong/biliard. Iar dintre serviciile contra cost enumar doar cateva: SPA, masaj si sala de gimnastica.

loc-de-joaca-hotel-paradise-bay-malta


Paradise Bay e locul perfect atat pentru o vacanta relaxanta cat si pentru turistii veniti sa viziteze Malta
Hotelul se afla in Nord-ul Insulei Malta, chiar langa statia de feribot spre insula Gozo si Comino. Practic e ultimul hotel de pe insula. In prima zi sincer imi venea sa urlu cand am vazut ca de la aeroport pana la hotel am facut 2 ore. Noi nu ne-am dus sa stam la piscina ci vroiam sa facem turism, sa vedem cat mai multe si simteam ca suntem cazati in capatul lumii, ma rog a Maltei si vom pierde mult timp aiurea pe transport in cele 3 zile. Dar apoi dupa ce  am vazut cum sta treaba in Mdina, Valleta si celelalte statiuni am zis ca am facut o alegere inspirata.
Intr-adevar faceam cam 1 ora ca sa ajungem in centrul tarii, dar macar aveam loc sa stam jos in autobuz. Chiar in fata resort-ului opreste autobuzul (sunt dese, tot din 20 in 20 min si este linie directa spre Valleta, St Julians, Sliema, Aeroport/ chiar si noaptea) si fiindca hotelul era plin (am fost in extra-sezon si era full booked) autobuzul se umplea. Apoi in urmatoarele statii veneau turistii din celelalte resort-uri si aveau de stat 1 ora in picioare pe autobuz si credeti-ma la cat de nebun conduc soferii in Malta, nu-ti doresti asta.

In Valleta nu mi-ar fi placut sa stau fiindca ai de umblat pana in statie si e prea aglomerat pt gustul meu. In Mdina nu vedeam marea. In St Julians mi-ati scris ca e galagie noaptea si e mai bine sa evit, iar in Sliema si celelalte statiuni autobuzele ajung pline.



Mai multe ponturi bune cititi aici >>> ARHIVA VACANTE IEFTINE

Urmareste vacantele ieftine ->>> Aboneaza-te prin E-mail
Daca vreti sa stiti primii cand postez un articol dati un Like pe pagina de Facebook, iar daca vreti sa cititi toate postarile accesati Cuprinsul blogului (click)!

11 comentarii:

  1. Foarte interesant, dupa vacanta de primavara la Praga simt nevoia de o alta evadare, dar de data asta undeva pe o insula paradisiaca(la vara evident). Iar detaliile prezentate de tine au picat la fix. Recunosc, nu stiu mare lucru despre Malta, pentru mine e o mare necunoscuta, habar nu am ce obiective sunt pe acolo, ce se poate vizita.
    Hm, parca ma tenteaza ceva cu vegetatie luxurianta, cum sta Malta la capitolul asta?

    Scuze ca nu am inteles, sunt putin buimaca, te-ai intors deja din vacanta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nice vegetatie luxurianta nu vei vedea in Malta. E o insula stancoasa asa ca cactusii, aloe si florile de stancarie, sunt cele mai raspandite plante.

      Ștergere
  2. Io sunt adepta cazarilor ieftine si salbatice la mare :)), dar intr-adevar cu o astfel de ocazie hotelul acesta mi-ar face si mie cu ochiul. Arata tare bine interiorul, de exterior nu mai vorbesc, pare superb asa cum este, inconjurat de mare. Iar micul dejun pare foarte copios. O sa-l tin mine daca ajung vreodata prin Malta, ceea ce n-ar fi exclus, pare o destinatie pe gustul meu. Astept si alte povesti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pretul acesta chiar a fost un deal 170 euro zbor dus-intors, taxe de aeroport incluse, cazare 3 nopti cu mic dejun si la 4 stele. De obicei ce gasesc eu la pretul asta e la Hotel No star sau Hostel.

      Faza e ca in Malta nu prea sunt cazari ieftine si salbatice. Majoritatea hotelurilor sunt de 4-5 stele chiar daca nu toate merita atatea fiind, o destinatie litoral. Insula e mica si nu prea exista zone salbatice, practic mergi din oras in oras ...

      Ștergere
  3. Ati prins un pret bun, cazarea cel putin pe exterior arata extraordinar, la pretul asta as sta si eu de placere, neaparat sa-mi iau costumul de baie cu mine. Pentru seara, ziua evident imi place sa ma plimb.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate legat de lenjeria de pat. Cât priveşte masa de călcat, e o treabă super tare. N-am mai întâlnit-o până acum. Foarte fain resort.
    La cât mai muţi ani fericiţi împreună vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Cora.
      Din cate am observat multe hoteluri de pe litoral (si la noi, in Grecia, Turcia, Bulgaria) folosesc lenjerii nu foarte inspirate.

      Ștergere
  5. Raluca1:57 p.m.

    intrebare pentru ca si noi vom merge in acest weekend la acest hotel: cu ce anume ajungem de la aeroport la hotel? ce autobuz exista? Multumesc anticipat:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din fata aeroportului se ia autobuzul spre Paradise Bay. E o tablita unde scrie autobuzele si directiile chiar in statie. Eu nu mai tin minte acum, a trecut mult timp. Autobuzul opreste fix in fata Hotelului dar pt prima oara e bine sa ii spuneti soferului unde mergeti.

      Ștergere